Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Utpala: Jag har köpt en träningscykel och den använder jag faktiskt. Annars kan ju som sagt en del bli liggande och samla damm Har ingen ork att komma iväg på gymmet efter jobbet eller på kvällen så för mig så är det en bra lösning. Lycka till!
Jag älskar min orbitrek! Perfekt att ställa framför tv och så är det bara att köra! Den funkar kanon! I alla fall för mej!
princessa:
Tycker du att ALLT funkar?? Vad ev kan vara negativt??
Överväger att köpa den och vill veta lite..
Kommer trampskenorna högt/lågt eller känns det behagligt tycker du?? Kan man välja motstånd osv.. berätta gärna om finesser!!
Jag är oxå nyfiken på den där!
Vart har du köpt den? Brukar stå på en liknande på Nautilus (natural runner heter den - är det samma? Förlåt en trög )
och jag tycker den ger som tusan!
Man vill ju inte betala nå hutlösa summor..
Förresten - välkommen Utpala! Låter som en bra strategi, genomtänkt och intressant - håll kvar här så vi får höra hur det går!
Hej brudar!
Fick Lauritzsons bok igår, och idag har inlett fas 1. Än så länge känns det bra!
Men när jag tittade på hans receptförslag såg jag ingen större skillnad på fas 1 och 2? Lite mörkt bröd och typ 1 tillåten frukt i fas 2? Så som jag uppfattade det får man inte äta obegränsat med grönsaker förrän man är i fas 3?
Hur länge har ni kört fas 2? Det är ju max 6 veckor, men jag tror inte att jag orkar så länge...
Det här är en helt underbar tråd när man behöver stöd och råd!! ;)
Novemberbrud06:
det är inte direkt nån större skillnad mellan fas 1 och 2, man äter liite mer kolhydrater i fas 2...jag åt nog fas 2 i ca 3-4 veckor tror jag...kanske mer...
Men det var inga problem! Jag hade kunnat fortsätta men vi började träna så hårt och då funkar det ju inte!
dyker in här och hoppas få lite stöd med viktmiskningen! har gått ner 20 kg så här långt men vill ner ca. 12 kg till bröllopet i augusti. Har precis köpt en bok om GI och börjat ändra min kost.
Kommer inte att köra alla faser utan lägger upp min egen meny med basen i GI tänket.
Lycka till med viktminskningen alla!
Hej!!
Nu har jag varit ute och gått varje dag 1-2 ggr dag, i mån var jag ute 3 gånger.Känns skönt att ha kommit igång.På måndag så börjar en kost skola som jag och min sambo bestämde oss för.Gissa vem som har den?Jo, hon sussanne dahlslätt från tjockholmen hon jobbar ju och bor här i jönköping, finns folk som gått ner 20kg med hennes råd och så.Min kompis har gått hos henne och hon har gått ner mycket i vikt. Jag Kan ju tipsa er lite vad hon rekommenderar om ni skulle vara intresserade???Hennes kurs finns att läsa om på www.hudoteket.se
tvillingsjäl:
Då hade jag fattat rätt! Vad åt du till frukost, lunch o middag? Till frukost åt jag äggröra på 2 ägg, lite rökt skinka. Till lunch ska jag nu äta 2 små kycklingfileér och keso. Till middag vet jag inte än.
Men tänkt att kunna äta brieost utan dåligt samvete! Det ska jag nog göra imorgon kväll.
Har du gått ner mycket under fas 1&"?