• Sunshine Girl

Midsommarbrudar 2006 vart är ni?

Tycker det finns väldigt många trådar i "vår månad" men hittar ingen för oss som gifter sig midsommarhelgen...

Det kan ju inte bara vara vi som gifter oss då, vår dag är midsommardagen

Har ni stött på hinder i och med midsommar? Hur långt har ni kommit? Är detta mesta fixat? Berätta, dela med er :)

• Svar på tråden Midsommarbrudar 2006 vart är ni?
  • Sunshine Girl

Cillver, precis så känns det för oss också :)
    Vi gifter oss också på midsommardagen visst känns det otroligt att det "snart" är dags!!!

• Maxmaja

En till midsommar brud här. Vi gifter oss midsommarafton i norbotten:)

• Skivbaren.nu

Cillver!

ja du lite kaos kan de nog vara, hmm har börjat måla glas till vårt bröllop och idag var de nästan kaos eftersom vår tvååring tyckte de där såg väldans kul ut.
    Tur att glasfärg bara är att torka bort med blöt trasa innan den torkat. för de var färg lite varstanns efteråt.
    Har massa glas att måla ännu, men de känns ändå som att de är kul att ha satt igång.

vad pyssar ni andra med inför era bröllop då?

• Snifflan

Hej på er! Jag är också midsommarbrud! Midsommardagen är det dags för oss. Har också haft lite problem med att hitta frisör, men nu har jag hittat en som lovat att ställa upp.

• Cillver

Sunshine Girl
    Jo, vi har planerat i 2 år nu och vi har alltid sagt att vi har så god tid på oss och med det slappnat av, tills jag nyss insåg att den tiden bara har försvunnit... och inget har i princip hänt.... så det börjar kännas nu....

Skivbaren.nu
    Vi ska oxå måla glas.... Funderade på tidigare idag på om jag skulle ta tag i det, men beslöt mig för att vänta tills i morgon.... Kul att det finns flera som har samma förberedelser *S*

Diskuterade även idag med våran Toastmaster och vi insåg att allt finns i våra huvuden.... men inte nedskrivet.... så det är ju nu jobbet börjar....

• Sunshine Girl

God morgon!

Jösses, tiden rinner verkligen iväg!
    Idag ska vi på genrep :D

• Sunshine Girl

OJ, det skickades iväg lite tidigt...
    Jo, idag är det dags för genrep för oss så idag sa vi stå och byta löften för första gången *iiiiiiiiiiiiiiii* vad spännande!

• Cillver

oj, genrep, vi har inte ens fått samtal med prästen än... Vi har velat det, men han säger att det är för tidigt, så vi ska dit 2 april....

• Sunshine Girl

Cillver, vi har bokat en "egen" präst och han bokade in oss på vårt första vigselsamtal redan i november och nu så är det dags för genrep :)
    Det kan kanske vara att jag också är en Bridezilla så han vill ha det överstökat ;)

Jag såg ditt inlägg ang utgångsmusik. Det bästa vore nog om du ringde till kyrkan och hörde med dom. Jag tror att man kan ta med sig en cd skiva att spela där :)

Svar på tråden Midsommarbrudar 2006 vart är ni?