• Sunshine Girl

Midsommarbrudar 2006 vart är ni?

Tycker det finns väldigt många trådar i "vår månad" men hittar ingen för oss som gifter sig midsommarhelgen...

Det kan ju inte bara vara vi som gifter oss då, vår dag är midsommardagen

Har ni stött på hinder i och med midsommar? Hur långt har ni kommit? Är detta mesta fixat? Berätta, dela med er :)

• Svar på tråden Midsommarbrudar 2006 vart är ni?
  • Sunshine Girl

Jag vet att ni finns där ute... :D

• wedding2006

Hej Sunshine Girl!

Här har du ytterligare ett par till midsommar, midsommarafton för att vara mer bestämd...

Hm...ja hinder! En sak som konstaterats att vi många gånger fått höra att i och med att de är vid midsommar så är det tillägg hos DJ och även vissa festvåningar uppgav tillägg- eftersom de var en helgdag.

Förutom det så har de väl inte varit så himla mkt problem, jo kan ev. bli lite problem med frisör och blommorna (men hoppas att det löser sig). Får besked ifrån frisören imorgon, så håll tummara är du gullig!?

Hur går det för er? I vilken stad gifter ni er förresten?...

• Sunshine Girl

Hallå wedding2006,

Problemen som vi stött på har varit att det är "söndag" och midsommardagen, det har varit svårt att kunna boka upp folk osv men nu så har vi det mesta klart :)
    Spännande med frisören - självklart håller jag tummarna :)

Vi gifter oss i Stockholm och ni`?

• wedding2006

Tack Sunshine Girl,

Dina tummar var toppen*ler glatt* Talade med frisören nu, och de har öppet (fastän de skulle haft stängt) och ordnar med mig o tärnorna!!

Jätteglad är jag....Jo, vi gifter oss i Göteborg.

Stockholm alltså? Vart ska ni ha festen? Finns ju så många roliga och vackra ställen i Sthlm att ha sin bröllopsfest på.

• Sunshine Girl

wedding2006, härligt då ska jag släppa taget om tummarna nu :D

Vi kommer att vigas i Katarina Kyrka och ha festen på Hasselbacken på Djurgården :)
    Vår fotograf bor faktiskt i Göteborg :D :D :D

så skönt med att ha frisören fixad! Jag lyckades boka Emma Nors så hon kommer hem till oss och tar hand om mig, tärnorna och blomsterflickan :)

• wedding2006

SunshineGirl;

Skönt att ni också fått det ordnat med frisören!

Måste vara ganska skönt att hon kommer hem till er...=)

• Lita

Här har ni en midsommarbrud 06,till.

Vi gifter oss på midsommarafton i år. Vigseln och festen hålls utanför Falköping,då jag kommer därifrån, men vi bor utanför Jönköping
    kramar Lita

• wedding2006

Hej Lita =)

Välkommen in i tråden!

• Sunshine Girl

Välkommen Lita! :)

wedding2006, det känns kanon! Vi är så himla många så det skulle bara ha blivit struligt annars känner jag men som det är nu så kan vi bli fixade i lugn och to och den ena tärnan skulle fixa lunch osv :)

• Sunshine Girl

ahaaa jag hittade min gamla tråd :D

Svar på tråden Midsommarbrudar 2006 vart är ni?