Sjukt otrevlig personal på Kicks i forum gallerian Uppsala!!!!!!!!!!
Som jag skrev tidigare i en tråd, så fick jag en fruktansvärd allergisk reaktion av Oil of olays complete radiance care. Fick utslag som brände på huden. Brukar inte vara känslig eller ha problem med krämer överlag.
I och med att jag läser juridik vet jag vad jag har för rättigheter som konsument. Tänkte låta det passera eftersom krämen inte är någon större förmögenhet (90kr) men jag hade läst här på forumet att flera andra hade gått tillbaka till butiken med kosmetika etc.
Jag drog mig för att göra detta i och med att peronalen på kicks i Uppsala, formugallerian är så otrevliga. Men jag ringde in iallafall och då var det tydligen inga problem, jag skulle bara komma in med den.(var ett annat biträde jag talade med då)
När jag är där med krämen så får jag ett fruktansvärt bemötande av butikschefen som jobbar inne i butiken med.
Jag jobbar även extra inom handels så jag brukar vara väldigt mån om att vara trevlig som kund eftersom jag vet hur arg man blir på alla dryga kunder när man jobbar som biträde. Men att bli ifrågasatt som jag blev på att produkten överhuvudtaget kom ifrån butiken och när JAG fick hämta den från deras hylla och visa dem deras EGEN produkt plus att jag fått utslag som bränner över hela ansiktet så blir man så väldigt ilsk!! Jag brukar säga till om jag blir orättvist behandlad men jag blev så ställd.
Ska ta och kontakta någon kjedechef om det här, det är inte första gången jag fått ett otrevligt bemötade på just den här kicksbutiken. Hjälp vad långt detta blev men jag behöve avreagera mig..