• jocelyn

    Sjukt otrevlig personal på Kicks i forum gallerian Uppsala!!!!!!!!!!

    Vänd dig direkt till tillverkaren och kräv att få pengarna tillbaka. Det är det allra enklaste.

    Vissa av de som jobbar i skönhetsbutiker tror de måste ha en snorkig attityd (plus massor med smink) för att man ska ta dem på allvar. Det är inte ditt problem, tala med dem och säg att du är kolossalt missnöjd med servicen och kräv att få presentkort el dyl i kompensation. Om du vill undvika mer bråk i just den butiken så vänd dig till deras centrala kundservice. Det är alltid enklare att få hjälp med sånt här direkt från toppen.

  • jocelyn

    Förtydligar; jag menar naturligtvis att du ska ha BÅDE pengar tbx + presentkort som kompensation. Ev ska du ha skadestånd av krämtillverkaren med. Man ska inte behöva stå ut med vad som helst.

  • jocelyn

    Klart det inte är "overkill" som du skriver! Jag har fått pengar tbx, kompensation i form av presentkort etc. och även blivit tackad av företag som fått reda på att det är problem med deras produkter. Inget företag vill ha produkter som är dåliga på marknaden! Så nej, overkill är det inte. Och företagen har råd att kompensera, det är absolut inget fel att klaga när man inte är nöjd.

Svar på tråden Sjukt otrevlig personal på Kicks i forum gallerian Uppsala!!!!!!!!!!