• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Januaribrudar - var är ni???
  • Meddelande borttaget
  • Aprilia

Jag bor i Göteborg fast gifte mig i Umeå!

• bride no1

Jag bor i stocholm, hägersten!!

• Becca grodan

jag är oxo januaribrud, gifter mig I MORGON ;) iiikk.... står och gör smörgåstårtor för fullt men va bara tvungen att pausa lite o kika in här :)

• HHJ

Oms, åh vad roligt att få höra hur ni har haft det, grattis! Väldigt kul att höra en berättelse från ett litet annorlunda bröllop, med svenska mått mätt. Och du var verkligen jättefin! Klänningen satt som sydd för dig! Min berättelse hittar du också i den gamla tråden, vi hade det helt underbart vi med.

Becca grodan, hoppas allt gått bra för Er!

Jag bor inte långt från Göteborg. Verkar vara mest Stockholmare och Göteborgare i den här tråden?

Jag har börjat vänja mig vid mitt efternamn, det går bättre och bättre för varje dag. Och att säga min MAN känns såå roligt, försöker peta in det i varannan mening... ;)

• loppalina

Becca grodan : Hur har det gått?? Jättenyfiken :D :D

• Hollywood

Jösses. Hur mycket går ett såpass stort bröllop egentligen på?

• bride no1

Hej hej!!

Då var jag oxå gift nu!!! Det var en mycket omtumlande dag , men otroligt rolig å spännande!!!

Har tyvärr inga bilder ännu men det kommer!!

Klev upp vid halv halv 9, min mans moster fixade min uppsättning, medans mitt hår blev i ordning så sminakdes min tärna av en make up artist!! Sen bytte vi plats!! Vid 10 tiden vaknade min dotter, hon skulle badas å göras i ordning av min mamma, som inte kom i tid!! Å när hon väl komm var hon skit sur för att hon hade fått gå å hämta bilen som stod i centrum,(ca 15 min fr där hon bor)hon var ute å SÖP skallen i bitar dagen innan sin dotters vigsel!! Å nu var hon sur för att hon inte kunde köra bilen hem på natten för att hon varit full! Blev ganska lessen på henne!! Hon sa inte ens att jag var fin eller nåt när hon väl kom!!

Så jag fiick stressa med att bada dotr, klä henne å packa ner lite saker som skulle med ut till Nykvarn!!

Kom i väg härifrån ca 13.30, raka vägen ut med en skit sur morsa i bilen+tärnan (som iaf va glad) solisten å min underbara unge!!

väl ute blev det til att lägga ut blommor på bordet, klä om oss, för fotografering!!

Det känndesiaf som att fotona kommer att bli bra!! HOPPAS!!

ZSen rann tiden iväg, kl blev 15.20, dax att åka till kyrkan!!

Kyrkan hade missförstått våra önskemål helt, hade bett om en ganska nersläkt kyrkka med mycket brinnande ljus!! Det var tvärtom, mycket lampor, lite ljus!!

Har ALDRIG varit så nervös som jag var när vi "SPRANG" ner för kyrkgången!!

Fick små fnitter anfall i kyskan men tack o lov så gick vigseln fort!! Min underbara barndomskamrat, Angelica , som sjöng "From this moment & För Alltid" för oss gjrde ett fantastiskt arbete!! det var så fint!!

Sen överösta med kramar å ris!!

Festen började ite för mig å min man föörren 2 gäster givit sig av, det är två människor som egentligen inte var bjudmna, för att de stjäl, å drogar!! Den nea är tyvär min halvbror, ¨jag vet att det låter hårtmen jag HATAR honom!! Min mammma glömde helt bort mig, nör han var där å satt hela tiden vid hans sida!! Hon ahde sin plats vid honnörbordet menb gick hela tiden därifrån å satte sig med honom nån annanstans!!

Det var en toppen kul Bröllopsfest, efter kl 21, när min "bror" ÄNTLiGEN" gick!!

Nu är jag iaf Fru Söderberg å jag är lycklig!!

Hoppas att ni andra mår bra!!!

kramar Johanna Söderberg!!!!!!

• loppalina

bride no1 : Grattis!!! Vad skönt att det blev bra tillslut :) Detta är början på ditt "nya " liv :D :D Hoppas att det bara blir bättre ;)

Svar på tråden Januaribrudar - var är ni???