• Bröllopstokiig

Tips på lyxig bröllopsresa!!!!

Hej alla blivande brudar (och fruar)

Jag undrar om ni har tips på vart man kan åka för att få den där lyxiga känslan på bröllopsresan?

Gärna tips på nåt resort, hotell.....

Vi tänker kosta på oss en riktig drömresa. Finns det någon mer som kommer att göra det?

//Petra

• Svar på tråden Tips på lyxig bröllopsresa!!!!
  • Bröllopstokiig

Jag har sett på När och Fjärran..
    Bora-Bora i Västindien..Verkar underbart!!
    Det var som gjort för två!Hade jag haft pengar hade jag oxå velat åka dit på bröllopsresa.

• Bröllopstokiig

Vi ska åka på en lyxkryssning i Karibien.

• Bröllopstokiig

Karibien, Bali, Borneo, Hawaii är ställen som jag helt klart skulle åka till om jag vore rik.

Nu sparar vi för lågprislyx i Thailand, så vi åker när vi får råd...

• Bröllopstokiig

Jag säger bara tre saker: St.Lucia, Aguillerna eller Antigua. Kan inte bli vackrare!!!!

• Bröllopstokiig

AN är på rätt spår, en lyxkryssning i Karibien är nog det mest fantastiska resa man kan göra. Var iväg för 8 år sedan i två veckor och min man och jag kan inte hitta något annat resemål som slår detta. Vi har ändå rest ganska mycket över jordklotet.

• Bröllopstokiig

Playa del Carmen, Mexico!!! Det perfekte sted for bryllupsreiser!

Kom nettopp hjem derifra forrige uke, vi bodde på et 5- stjerners luksushotell der all mat og drikke var forhåndsbetalt i prisen, og har hatt en utrolig flott bryllupsreise. Har skrevet et langt innlegg om turen vår her på BG for noen dager siden, om du er interessert i flere detaljer!!

Lykke til med valget!!

• Bröllopstokiig

Maldiverna om ni ska åka på sommar/hösten.
    Annars dec-mars Thailand - Krabi (dit åker vi)

• Bröllopstokiig

Man behöver inte åka så långt. Vi åkte till Sicilien, Giardini-Naxos. Hotell Arathena Rocks. Terass 20 m från joniska havet utan insyn, litet hotell där en gammal man samlat konst hela sitt liv. Finns i Fritidsresors katalog. Citroner och fikon växte helt fritt. Nästan inga andra än sicilianska turister. Beställa drinkar vid havsvattenpoolen. Ljuvlig italiensk mat och vin. Perfekt!

• Bröllopstokiig

Seychellerna!
    Några nätter på huvuön Mahe´sedan vidare till Praslin och Lilla putte ön La Digue.
    Kan man komma närmare paradiset?

• Bröllopstokiig

Ni måste bara kolla Select Travels resor. LYxlyxlyx!!!
    LYX!!!! Vi funderar på hotell Anassa på Cypern.

www.selecttravel.se

Svar på tråden Tips på lyxig bröllopsresa!!!!