bilder från bröllopsresan etc
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
Till er som mailat mig tidigare och var nyfikna på bilderna från vår bröllopsresa-
De finns nu tillsammans med alla andra bilderna på hem.bredband.net/herrofrupierre
Kramis
jodå, ska gå bra- kikade precis in på sidan och de kom fram som vanligt...skumt
Försökte kolla flyg på Liat Airs hemsida- men man kan bara välja flyg inom karibien??? Inte från USA? Skumt.. hur gjorde ni, anpiemonus?
Din klänning som du har på dig på några av bilderna på bröllopsresan är jättesöt
Var har du hittat den?
Bilden med poolen mot havet är så läcker! Är det på Cocobay på Antigua?
Ja,ja..frågvis, jag vet
anpiemonus - hur länge var ni borta? Och om man får fråga, vad gick hela kalaset på?
En till sak, vartifrån kommer tärnklänningarna?
anpiemonus-
Först vill jag säga att du är otroligt vacker och din blivande stilig. Fotona är helt underbara och jag kan erkänna att när jag läste din berättelse så blev det inte ett öga tort...man kunde känna känslan i varje ord och föreställa sig precis hur underbart ni hade det.......
Vi skall gifta oss 30 mars i New York, svenska kyrkan. Ni ser ut att ha det super trevligt där...Har du några tips till oss. Eller kanske några goda ord vad man skall tänka på eller absolut inte får missa? alla new york tips mottages varmhjärtat!!
från en som längtar.......
Guccigirl,
Grattis vad kul att gifta sig i New York!
Du får inte missa Central Park, det är en underbar oas mitt i den stora likfulla staden. Fika gärna på The Boathouse som ligger i Central Park, vid Belvedere Fountain. Även Belvedere Castle är fint att besöka. Ligger oxå i parken.
Åk över med t-banan till Brooklyn och gå sen över Brooklyn bridge- helt underbar promenad där man kan se NY skyline!
Man kan oxå åka en båt runt Manhattan, jag har inte gjort det men har hört att det ska vara fint.
Rainbow Room, mysigt och romantiskt ställe att gå till på kvällen och njuta av en drink och utsikt från 65e våningen vid Rockefeller center.
Empire State Building är helt klart oxå värt ett besök, både dag och kvällstid!
Hoppas ni får en underbar resa- New York är fantastiskt!!!
Vilka vackra bilder!!! Vilken duktig fotograf ni hade (kollade på hennes hemsida). Hur många timmar hade ni henne och hur mycket kostade det?
Bröllopsresan var ju rena drömmen! Åkte ni direkt efter bröllopet? Jag måste också bara fråga, hur länge var ni borta på bröllopsresan (och hur länge på de olika platserna)? Och om man får vara så fräck och fråga...vad kostade resan totalt?
Oj, många frågor! Hoppas du orkar svara
jeysilane,
Jag länkade till TS's bröllopsberättelse på förra sidan tror jag- där står typ allt du vill veta