september bride:
Jag älskar choklad/mint smaken, den kan jag äta 3ggr per dag om jag får.... men de flesta smaker är bra och alla är klart ätliga.
mss: Nej, jag tror inte du förstört mycket, eller nåt alls, MEN jag tror du gör det svårare för dig själv genom att få i dig dessa saker. Jag är ingen expert, men i det långa loppet så skulle jag definitivt skippa cola och saker som innehåller sötningsmedel. Det finns egentligen ingen anledning till att göra det, lika bra att vänja av kroppen från socker. Min konsulent råder mig att skippa allt, hon tycker inte ens det är lämpligt att smaksätta vattnet med några droppar citron.
Blowjo:
Ja, bra att du får lite sporrning av mig! :) Och ja, jag tycker INTE du ska ge upp nu. 4 veckor är skitbra, och du kan absolut gå ner dina ytterligare 17kg. Ge det mer tid, stålsätt dig och PLANERA FÖR UPPTRAPPNINGEN.
På mina 6 månader gick jag ner totalt 38kg, men det går fort först, sen kanske man "bara" går ner 1-2kg per vecka när man väl blivit smal. Men jag gick alltid ner och i snitt blev det 1,5-2kg per vecka som jag gick ner.
Nu äter jag ren kur igen, men bara i from 27 jan-4mars då jag vill trimma lite innan en större resa jag ska göra. Det funkar, är inne på min 3.e vecka nu och har tappat 9kg.