• Nilliz

Nån brud den 29 Juli 2006??

Finns det nån lycklig brud som ska gifta sig den 29 Juli.

Skulle vara roligt att prata lite om planering m.m.

• Svar på tråden Nån brud den 29 Juli 2006??
  • Tess**

Vi gifter oss oxo 29 juli.

Allt klar förutom
    * Tårtan
    * bordsdekorationerna
    samt lite plock.

RINGEN ja! Den är inte beställd men ska väl göra det snart. Har fått beslutsångest om jag ska den jag tidigt bestämde mig för!!! Har tänkt denna:
    www.algonet.se/~diamant-/07/sc/240rg3.jpg
    Finns så himla mycket snyggt!

• Carolinque

här är en till 29:e juli brud! :D

• BoIs

hej alla brudar!
    Här är en till som skall gifta sig om 5 månader!!!
    Återkommer med planeringen hinner inte just nu!

• BoIs

Nu har jag lite mer tid:)
    Jag bockar av under tiden i BT´s planeringesverktyg. Kanonbra, verkligen att rekommendera.
    Klart är;
    inbjudningar ute
    kyrka
    kläder till alla inblandade
    bokat frissa och make up
    band
    mat
    allt som skall se i kyrkan, sånger mm.
    blombukett utsedd
    duknings förslag
    happenings under välkomnstskål och fest.
    fotograf
    tårtbakerska
    hemsida (fyller på efterhand)

Inte klart;
    transport
    köpa dricka i tyskland
    köpa bordsdekorationerna (ljus och blommor)
    vigselprogram
    festprogram
    ..och säkert en massa annat smått jag inte kommer på just nu.

Kan ni tänka er att det är dax om 5 mån from imorgon??? Ofattbart men iiiiii...vad spännande.

• Olivia-06

Hello brudar!
    Hoppas att alla mår bra. Har varit upptagen med att bgga inbjudningskort...tycker inte att det låter speciellt avancerat det vi skulle göra. Allt verkar ta längre tid än vad man tror känns det som. Nu är det mesta fastklistrat, snörat, adresser på plats MEN texten är ännu inte klar. Det är några detaljer kring boendet som spökar. Imorgon ska vi skriva ut insidan/där texten står, och pilla dit det under sidenbandet. ETT SÅNT JOBB!!!! Skönt och kul när det väl är iväg.

Har inte bestämt frisör, sminkös (om jag ska ha nån som sminkar mig) eller vilket ställe brudbuketten ska hämtas ifrån. Vet dock hur jag vill ha min bukett

Fotograf som jag tycker är viktigt att ha någon man litar på, har vi utsett en vän till. Han är riktigt duktig på att fånga Det i bilder. Det ska bli mycket spännande )))

Kram på er alla!

• solstickan

Gifter mig 28, men jag kanske får va med ändå?

• loveboat

Äntligen e vi färdiga!
    Idag går inbjudningskorten iväg. Det har varit ett himla pysslande men nu är vi äntligen klara. Nu känns det verkligen att det är "på riktigt".

• LipGloss Bitch

Halloj! Vi skickade inbjudningskorten idag. Säger som loveboat, nu är det "på riktigt"!
    Vilket pill det har varit, jag är helt färdig :)

• Ida<3stefan

Hej hej! här är en till med samma datum... blir lite stressad när jag ser hur mycket ni redan fixat.... dags att sätta lite fart kanske...

• Julibrud6-2006

Hej!
    Här är ytterligare en (med samma datum) som blir lite lätt stressad, har än så länge bara bokat kyrka och festlokal....

Svar på tråden Nån brud den 29 Juli 2006??