Nån brud den 29 Juli 2006??
Finns det nån lycklig brud som ska gifta sig den 29 Juli.
Skulle vara roligt att prata lite om planering m.m.
Finns det nån lycklig brud som ska gifta sig den 29 Juli.
Skulle vara roligt att prata lite om planering m.m.
Kolla på www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1350309-1.html
Vi börjar bli många juli brudar nu!
Leta redan på senaste "listan" på tråden och lägg till dig själv... Så ser du att det finns fler!
Hallå!
Jag ska också gifta mig 29 juli, så roligt att du också ska det!
Pratade just med vår kontakt person på stället som serverar mat. Han sa att vi självklart fick komma på provsmakning av middagen. Härligt... Och de kunde komponera en meny i samråd med oss. Jag blev så glad!!!
Hur går era planer då?
Kram!
Våran stora dag blir veckan innan den 22 juli.
Härligt att ni fått lokal Olivia, våran ringde i fredags och sa att dom skulle bygga om då så vi måste hitta någon ny :(
Hej hej!
Vi ska oxå gifta oss 29 juli i år! Jag har själv inte riktigt hunnit fatta att det är sant att jag ska stå brud. Helt konstigt! Kanske kan lite snack här hjälpa göra det hela verkligt!
Hej på er! Jag gifter mig också den 29/7.
Ska iväg till pappershandeln och försöka bestämma mig för ett färgtema till inbjudningarna etc idag.
Här är också en 29 juli brud till!
Och här är ytterligare en 29 juli brud.. Håller på med inbjudningar.. Hmm pyssel, men roligt. Är hemma från jobbet, jätte förkyld så då passar man på att frossa i bröllopsplaner...
Vi fixade våra inbjudningar i helgen... gjorde klart vår hemsida (för adressen står med i info-bladet) m.m...
Hallå hej på er! Efter att ha haft gifta kompisar på middag
kände jag mig så sugen på att "göra" något inför bröllopet, så jag beslutade mig för att hänga här en stund...imorgon ska vi börja planera våra inbjudningskort. Text mm. Färgtema blir nog mörkrött och vitt (naturvit lite mer precist).
Ibland avundas jag er som klarar av att hemlighålla sånt här med vigsel mm. Jag kan det INTE! I det ögonblicket vi berättade att vi förlovat oss kom följdfrågan när ska ni...lyckliga som vi var svarade vi ärligt "nån gång nästa sommar". Vi har alltid sagt att när vi förlovar oss ska vi gifta oss inom ett år. Så det kändes fel att säga något annat. Summan av kardemumman är att alla i vår närhet vet om datumet, så att de inte planerar in något annat. Några stycket kommer nog att vara nyblivna föräldrar också!
NU FÅR VI SE TILL ATT HÅLLA LIV I VÅR TRÅD!
Var gifter sig alla???
/Kram
ooGizzYoo : hoppas att ni hittar ny lokal, hur har det gått?
Idag har vi i varje fall bestämt vad som ska stå med i inbjudan och vad som ska stå på hemsidan. Däremot är inte allt "färdigplanerat" för att kunna skrivas i inbjudningskortet. T ex vem som ska vara toastmaster (vi har bestämt oss men inte hunnit tillfråga personen), vem som ska viga oss (borglig vigsel utomhus) men det är så att säga under utredning
Det är sportlov nu till veckan så jag ska passa på att gå i pappershandel affärer imorgon. Det ska bli spännande. Någon som har tips på papper/format/framsida mm?