Inlägg från: Nickolina |Visa alla inlägg
  • Nickolina

svinrygg steg för steg

Hej på er.
    Jag skall sminka min pojkväns syster till bröllopet...Det är inga problem...däremot släppte svärmor bomben att svägerskan även räknar med att få håret gjort av mig...ajaj...Jag kan göra en del håruppsättningar iofs men jag är långt ifrån proffs och när jag frågade min svärmor hur bruden hade tänkt sig så svarade hon att ja bara en svinrygg jkanske med lite hår som hänger ner..en halvuppsättning....hehe dubbelångestattack.
    Det här kan jag inte göra och självklart kan bruden beställa en frisör istället...Men samtidigt vill jag väldigt gärna hjälpa henne och jag hade varit mallig i et år om jag hade lyckats. Så slut på dösnacket. Ni som vet hur man gör en snygg svinrygg kan ni ge mig steg för stegbeskriving på ett riktigt för barnpedagogiskt sätt. Nu menar jag givetvis inte en sån där grej som folk kallar svinrygg när de tar sitt hår snurrar o fäster på huvudet med ngn klämma utan mer "the real thing" så att säga HELP

• Svar på tråden svinrygg steg för steg
  • Nickolina

Tack snälla snälla snälla....jag tror banne mig att jag fattar....

Men att sätta hårnålarna omlott...menar du i kryss då eller....Vad är det för hårnålar du menar ....Är det såna där vanliga som sitter tight två metallstänger o som man kan köpa i olika färger på Hm eller är det de när andra som liksom är mer mellanrum mellan stängerna...De RIKTIGA hårnålarna...vart får man isåfall tag på sådana? Är det dem du menar som är formade som ett U?

Svar på tråden svinrygg steg för steg