Bröstförstoring (4)
Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !
Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !
jag ska till AK.. var gick du?
Jag opererade mig på KirurgCentrum har 390 runda gelehallon och jag är jättenöjd nu!
Ja jag hade med mig 2 biulder och tycker det blrv som förväntat! Jag har ingen sport-bh min kirurg rekomenderade att inte ha det, hellre bygelbh!
Maandy
Bättre med bygel bh? Vart gjorde du snittet? Jag tycker jag har läst överallt hur viktigt det är med sport-bh. Kanske när man har snittet under bröstet som man ska ha sport-bh?!
Tärnansara
Jag har mina snitt under bröstet men det är visst olika från klinik till klinik, vissa rekomenderar tom att man ska använda bygel för att formen blir snyggare då (har för mig att det är citadell men kan ha fel)
Beror kanske på hur kirurgen gör fickorna eller nåt! om implantaten läggs högt upp måste kanske brösten pressas ner av sportbh medan om de lägs lägre så behövs inte detta! Bara en gissning!
Och Charles på Victoriakliniken säger att man inte ska ha NÅN BH efter operationen...hm. Känns lite skumt
Maandy:
Det är rätt Citadell rekomenderar bygel-bh till alla.
Vi varit pratat om det här innan allt från inget till hårt tejpat o tajt sport-bh tycker läkarna.Alla kör sin grej.
EnYsterSyster
Fy vilka hemska:
www.awfulplasticsurgery.com/
Hoppas VERKLIGEN inte. Riktigt läskiga!!!
Till mamma till 3, coh alla som var med och pratade om jag hade bakom eller framför.
Igår var jag på återbesök, dock lite senare än tänkt är ju snart ett år sedan op . Men i alla fall så var jag ju tvungen att fråga hur det var egentligen. Jo, han har alltså lagt överdelen bakom bröstmuskeln, och nedre delen framför, lixom delat på bröstmuskeln på någe vis. Så det blir väl att jag har delvis bakom. men som jag trodde, så har jag alltså inte framför.
. Så nu var det av klarat!
Jengirl: Det är det du har som är det allra vanligaste. Man har alltså delvis bakom. Men i dagligt tal kallas det bakom.
Jaha, idag har jag betalt in alla pengarna för operationen (opereras 5 April). Börjar bli nervös, men inte så farligt som jag trodde. Än! Hoppas verkligen jag blir lika nöjd som de flesta andra här verkar bli efter operationen. Är lite nojig för att det ska se ut som två små hårda "kanel-
bullar" som sitter för lågt ner (hemska tanke!)eller att jag drabbas av någon svår komlikation. MÅSTE tänka att allt kommer gå bra. Snälla säg att det blir fin fint. Vill bara ha det gjort NUUUUUUUU. Tur att jag har er att ventilera allt med.
KRAM