• Lona78

Fotograf - Hudiksvall

Någon som kan rekommendera bra fotograf i Hudiksvall och omnejd?

• Svar på tråden Fotograf - Hudiksvall
  • ninch

En till "stockholmare" som planerar bröllop i Hudik-trakten.

Jag har hört mig för med lite bekanta när det gäller frisör och många rekommenderar Barbershop. Har själv också klippt mig på L ártist och där var de jättebra (läs moderna av sig)

• Melson

Hej,

Jag kan verkligen rekommendera Niklas Andersson på Bildtorget. Han var med oss under hela dagen och vi fick förutom stort fint album med 30 bilder en dvd med ett bildspel och en cd med alla kort som han tagit. Vi skickade dvdn till alla gäster tillsammans med tackkortet och jag kan meddela att det uppskattades av alla. Gå gärna in på www.bildtorget.se/Brollopshemsida/

• wintersaga

Lona78:

Jag kollade på Color Box de tar 600:- för brudsminkning inklusive konsultation. Kunde inte prata med någon där då de var upptangna och jag hade inte tid att vänta så jag har ingen mer info. Hudcirkeln hade stängt i lördags så dit ska jag gå och fråga nu i veckan.

• frueriksson

cristine: vi ska också gifta oss i Norrbo kyrka, 13 maj. När ska du gifta dig. vi tänkte nog boka philippe som fotograf.han tog studentbilderna på på min fästma noch han är jättenöjd. Vill gärna ha fler tips på var man kan tillbringa bröllopsnatten häromkring. Gärna billigt:)

• Cristine

Vad kul att det är fler som ska gifta sig däromkring! Vilka datum har ni bokat? Vi kommer att gifta oss den 5 augusti och jag har bokat Jane på L´Artist (fick tips om att de skulle vara bra, men har aldrig varit där själv).

• Cristine

frueriksson

Vi har inte bestämt något för bröllopsnatten ännu, men funderar på att låna någons stuga eller liknande.

Var ska ni ha festen och hur ska ni ta er mellan kyrkan och lokalen?

• wintersaga

Cristine:

Om du vill kan du maila till mig wintersaga@yahoo.com känns som vi har en del att surra om så slipper vi ockupera plats på den här tråden

Ja det finns biluthyrning i Hudik Hertz tex. Eftersom vi inte har bestämt festlokal så är det lite svårt att veta om det behövs transport emellan

• frueriksson

Cristine:
    Vi ska ha festen på Högliden i hudiksvall. Det är den enda lokal vi känner till som klarar att ta alla våra gäster. hur vi tar oss tid har vi inte ens funsderat på. Tack att du sa det!

Har nyss pratat med Philippe. Han har bra priser(tror jag) Han tar fina bilder också.

• Lona78

Melson:

Jag har bokat Niklas Andersson, Bildtorget, till vårt bröllop! Tack för tipset! Han verkar suverän!!! :)

• 24/6-05

Lona78:

Vi hade också Niklas Andersson som fotograf och även vi kan varmt rekommendera honom! Superbra fotograf och lätt att samarbeta med!

• Cristine

wintersaga

Jag mailar dig i helgen om ok?! Var bara inne en snabbis nu och reser bort ett par dagar. Men vi har nog en del att surra om...

• wintersaga

Hur mycket kostar det att anlita de fotograferna?

Cristine: Okej då hörs vi i helgen.

• Prinsessa

Här är lite info från Bildtorget (Niklas Andersson)

En timmas konsultation och genomgång några veckor innan bröllopet.
    Fotografering hela dagen, från cirka 9.30-18.00.
    Ett A3 album med cirka 30 förstorningar (20x30). Färg eller svartvitt.
    En DVD med bildspel med utvalda bilder, cirka 60 strycken och musik. (Kan användas som tackkort om ni väljer att kopiera den).
    En DVD med de utvalda bilderna som är behandlade.
    En DVD med övriga bilder som tas under dagen, obehandlade bilder. Totalt cirka 600 bilder

Kostnad för detta är 6 995 kr inklusive moms. (bilersättning och eventuell övernattning tillkommer)

• wintersaga

Oj, det var inte dåligt! Tack!

Svar på tråden Fotograf - Hudiksvall