Fotograf - Hudiksvall
Någon som kan rekommendera bra fotograf i Hudiksvall och omnejd?
Någon som kan rekommendera bra fotograf i Hudiksvall och omnejd?
Om de är bra eller inte vet jag ej men de var de här jag hittade då jag sökte på internet..
www.limeway.se/146095/Fotograf_Anna_Persson_Sundell.aspx
www.limeway.se/111832/Fotograf_P-O_Lindqvist.aspx
www.photographysweden.com/
www.nordebolagen.se/index.php
www.limeway.se/167960/Studiobild_Hudiksvall_AB.aspx
www.limeway.se/39580/VIPfoto_-_Fotograf_Roger_M_persson.aspx
Lona78
Var ska du gifta dig och när? Vi ska också gifta oss i närheten av Hudiksvall, men bor i Stockholm så det är lite knepigt att få till det på avstånd... Vi har iallafall bokat Anna-Lena Nordebo (tror att hon hette så i förnamn) och Bärs foto. Vi kommer avboka den ena när vi varit upp och träffat båda.
Cristine
Ska gifta oss i Augusti, Hälsingtuna kyrka.. Vi har velat lite fram och tillbaka med datumet då vår fotograf, en bekant till fästmannen var upptagen den dag vi tänkt.. Nordebo vet jag inte hur hon är.. Bärs är riktigt bra. Det är där nästan alla tar sina högtids/barn foton här i stan...
Vilken kyrka ska ni gifta er i?
Vi gifter oss i Norrbokyrka med fest i Bjuråkers hembygdsgård. Skönt att höra att Bärs är bra, hon från Nordebo var inte alls trevlig i telefon!
Jag kommer att ha en frisör i Hudik, men har du något tips på sminkställe i närheten? Och var ska ni tillbringa bröllopsnatten? Vi funderar på en liten stuga någonstans, men alla tips är välkomna!
Norrbo är väldigt fint.. Min mamma har bott där och min svärmor bor där. Låter riktigt mysigt.
De butiker i Hudik jag vet sminkar är ColorBox och Hudcirkeln, båda ligger i centrum. Vet inget om priser. Tänkte gå och fråga själv antingen idag om jag hinner eller till veckan.
Vi har inte bestämt oss för bröllopsnatten eller festlokal än.
Vill ni sova i närheten av er festlokal eller funkar det att åka en bit? Kan fundera på alternativ åt er när jag snokar runt själv.. Antar att ni vill ha stugan lite avskilt?
Här är tips på vandrarhem och hotell som finns i Hudik med omnejd:
www.hudiksvall.se/templates/Page____128.aspx
Böle gård i Näsviken är riktigt mysigt och alldeles i närheten av mitt föräldrahem Inte så långt från Bjuråker heller..
Tack för alla tips! Vi vill gärna bo i närheten eftersom vi ska ha brunch med gästerna dagen efter i Bjuråker. Men att åka en liten bit funkar ju såklart. Huvudsaken är att det är lite mysigt! Det vore supergulligt av dig om du funderar lite när du kikar åt dig själv! Tack!
Wintersaga
Inser att jag har tusen frågor... Som sagt lite knepigt att planera bröllop på annan ort!
Har du funderat på hur ni ska ta er mellan kyrkan och festlokalen? Sambon vill absolut inte åka båt eller häst och vagn och liknande. Kan man hyra bil någonstans?
Och vet du något om fotografen Phillipe? Det ser ut som han tar jättefina bilder!
Cristine:
Hotell dellenborg finns, samt Hällnäs vandrarhem, inget av dessa ligger långt ifrån er festplats
Fotograf Anna Persson Sundell är kanon duktig bor i Delsbo
Cristine:
Kommer att gifta oss i Bergsjö kyrka i augusti, men bor oxå i sthlm - så det är ju lite knepigt det här med att planera! ;D
Wintersaga:
Kollade du upp priser på make-up? :)
Någon som kan rekommendera bra frisör?