• Izunia

Ni som köpt orginal klänning M S

Ja min hänger i fodral pa mitt rum och han är varnad för att kolla! haha!

Det är jätteskönt att ha det avklarat..hade haft magsar om jag hade behövt leta klänning nu!

• Izunia

Hej Norrbottensbrud 06

jag kan hjälpa dig om du behöver! Köpte själv min klänning pa nätet utan att prova först.
    Mät dig pa 3 ställen: Byst (som bredast). midja (Som smalast) och bredaste punkten pa höften.
    Hur lang är du?

Vilken klänning är du intresserad av? Om den har korsett i ryggen är det lättare att anpassa da den kan dras at och lossas vid behov.

• Izunia

I de flesta fall blir det billigare att beställa fran nätet även om paketet fastnar i tullen. Har du samma möjlighet som jag att skicka det till en vän i USA som i sin tur skickar till dig, slipper du det!

Jag sparade maaaanga tusenlappar!

Jag tror att du kan fa extra längd pa klänningen. Det är bara att maila aterförsäljaren!

• Izunia

hej norrbottenbrud!

Jag har kollat upp dina klänningar hos bridesave. Du ska ha en storlek 8!
    Det är korsett pa bada sa de kommer sitta som handsken!

Olympia kostar $785 (inkl. sjal & väska) eller $678 utan.
    www.bridesave.com/search/index.cfm&product_id=10265

Regency kostar $1360 inkl väska.
    www.bridesave.com/search/index.cfm&product_id=13193

Jag tycker bada är väldigt vackra. Regency är ju lite annorlunda.

MS färger är sa här:
    White = vit
    ivory = samma som diamond white fast ljusare tror jag
    Diamond white = ivory (off white)
    Light gold = Väldigt ljus guld eller mörk ivory

Jag har själv min klänning i light gold.
    Säg till om jag kan hjälpa mer!

• Izunia

Bride 2007
    Sag just att vissa klänningar kan beställas med extra längd för $60. Annars är det ju bara att maila!

• Izunia

Ja du har en shippingadress och en betaladress.

Det star att Regency levereras ungefär 20-27/5. Olympia den samma. Priset pa bridesave är nog lika billigt som andra nätförsäljare med äkta MS men frakten kan som sagt skilja sig.

Frakten inom USA är $17.

• Izunia

oj det skiljer sig ju mkt! Men jag hittade inte de klänningarna pa den sidan...Har jag missat?

• Izunia

Om det är samma pris hade jag beställt den i sverige och köpt slöja eller liknande för handpenningen.

Kostar klänningen 6500kr pa nätet?

• Izunia

jaha..jag trodde handpenningen var pa nätet....aha!

Gör sa som du säger och välj ut lite grejer. Har du redan lagt ut dessa pengar sa..

• Izunia

DU beställer klänningen och skickar till din vänninas adress. När hon fatt klänningen skickar hon den till dig!!

BlueTopaz....bra idé!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S