Ni som köpt orginal klänning M S
Ja min hänger i fodral pa mitt rum och han är varnad för att kolla! haha!
Det är jätteskönt att ha det avklarat..hade haft magsar om jag hade behövt leta klänning nu!
Ja min hänger i fodral pa mitt rum och han är varnad för att kolla! haha!
Det är jätteskönt att ha det avklarat..hade haft magsar om jag hade behövt leta klänning nu!
Hej Norrbottensbrud 06
jag kan hjälpa dig om du behöver! Köpte själv min klänning pa nätet utan att prova först.
Mät dig pa 3 ställen: Byst (som bredast). midja (Som smalast) och bredaste punkten pa höften.
Hur lang är du?
Vilken klänning är du intresserad av? Om den har korsett i ryggen är det lättare att anpassa da den kan dras at och lossas vid behov.
I de flesta fall blir det billigare att beställa fran nätet även om paketet fastnar i tullen. Har du samma möjlighet som jag att skicka det till en vän i USA som i sin tur skickar till dig, slipper du det!
Jag sparade maaaanga tusenlappar!
Jag tror att du kan fa extra längd pa klänningen. Det är bara att maila aterförsäljaren!
hej norrbottenbrud!
Jag har kollat upp dina klänningar hos bridesave. Du ska ha en storlek 8!
Det är korsett pa bada sa de kommer sitta som handsken!
Olympia kostar $785 (inkl. sjal & väska) eller $678 utan.
www.bridesave.com/search/index.cfm&product_id=10265
Regency kostar $1360 inkl väska.
www.bridesave.com/search/index.cfm&product_id=13193
Jag tycker bada är väldigt vackra. Regency är ju lite annorlunda.
MS färger är sa här:
White = vit
ivory = samma som diamond white fast ljusare tror jag
Diamond white = ivory (off white)
Light gold = Väldigt ljus guld eller mörk ivory
Jag har själv min klänning i light gold.
Säg till om jag kan hjälpa mer!
Bride 2007
Sag just att vissa klänningar kan beställas med extra längd för $60. Annars är det ju bara att maila!
Ja du har en shippingadress och en betaladress.
Det star att Regency levereras ungefär 20-27/5. Olympia den samma. Priset pa bridesave är nog lika billigt som andra nätförsäljare med äkta MS men frakten kan som sagt skilja sig.
Frakten inom USA är $17.
oj det skiljer sig ju mkt! Men jag hittade inte de klänningarna pa den sidan...Har jag missat?
Om det är samma pris hade jag beställt den i sverige och köpt slöja eller liknande för handpenningen.
Kostar klänningen 6500kr pa nätet?
jaha..jag trodde handpenningen var pa nätet....aha!
Gör sa som du säger och välj ut lite grejer. Har du redan lagt ut dessa pengar sa..
DU beställer klänningen och skickar till din vänninas adress. När hon fatt klänningen skickar hon den till dig!!
BlueTopaz....bra idé!