Förlovningsring från Tiffany´s
Ja, och just den ringen "The Tiffany Setting".
www.tiffany.com/expertise/diamond/rings/engagement_tiffany.asp
Ja, och just den ringen "The Tiffany Setting".
www.tiffany.com/expertise/diamond/rings/engagement_tiffany.asp
Då är den ringen billigare i USA.. Tack utvandraren!
Jag fick upp ögonen för den ringen när jag såg ett avsnitt från Sex and the City då Charlotte förlovade sig med Harry. Hon fick en sådan ring som var 2,17 karat platina. Någon anan som då såg den vackra ringen?
Är det någon som vet om ringen är billigare att köpa i t.ex Paris?
Utvandraren (eller ngn som vet):
Får man ringen direkt när man köper den, eller tar det några veckor innan man får den från butiken?
Vore bra att veta om man ska köpa ringen utomlands.
Utvandraren: Vad bra att man kan få ringen så snabbt. Perfekt!
Är du fortfarande nöjd med ringen? Ska du matcha ringen med tillhörande vigselring, om det blir bröllop?
Jag vill ha den tillhörande ringen (Tiffany Band) till. Känns annars som att det kan bli lite mycket bling bling för mina små fingrar
När blir det bröllop, utvandraren? Vi planerar bröllop ngn gång i september och förlovningen blir i mars. Spännande!
Vi har "kallpratat" i två år, men pratade allvar efter nyår.
Känner inte riktigt att vi behöver så lång tid till planering som några år. Däremot borde man ha börjat spara pengar tidigare.
Hej igen, utvandraren!
Är det lätt att man fastnar med ringen? Nu när det är så kallt och man har på sig vantar, fastnar ringen lätt?
Hallå!
Åh, vad snällt av dig att skriva ner priset. Nu har jag något att gå efter. Det blev dyrare än vad jag trodde. Vilken snäll fästman du har!
Jag älskar denna ring just därför att bandet är så smalt. Att den är skön att bära, som du säger, är ännu ett plus. Är heller inte van att bära ring.
Tack för tipset, men jag är inte intresserad att kopiera en ring.
JO, jo, men jag vill inte designa en ring då jag redan hittat den ultimata ringen!