Septemberbrud 2007!!
Undrar om det finns fler som har planerat att gifta sig i september 2007. Eller det kanske är bara vi som är ute i så god tid
Vi har i alla fall bokat kyrkan till den 1 September!!
Undrar om det finns fler som har planerat att gifta sig i september 2007. Eller det kanske är bara vi som är ute i så god tid
Vi har i alla fall bokat kyrkan till den 1 September!!
oj var lite för snabb här kommer resten!!
Forsfors: mina förälldrar blev jätte glada,mamma bara skrekrakt ut. Hans förälldrar blev nog inte lika glada, dom sa "jaha...va kul" sen stirrade dom rakt fram. Inte ens ett grattis. men men jag har lärt mig att det är inte mycket som duger åt dom.
Karin.B: vad kul att de blev så glada. nu kommer nog din mamma stå för hela världen-tjänsten precis som min Tråkig reaktion från hans föräldrar, men det är ingenting att bry sig om, huvudsaken är ju att ni är lyckliga. Sen vet man ju inte, de kanske blev chockade och inte kom sig för att säga något mer. när min pappa fick reda på att vi hade förlovat oss 8genom sin bror som såg annonsen i tidningen) så ringde han kl 8 på morgonen, halvt hystrisk och undrade om jag var med barn, han sa inte heller grattis eller något sånt.jag blev sur och sa bara att jag inte var med barn och inte hade tid att prata med hono´m då (var på väg till bussen) Sen gick det några dagar, sen ringde han igen och då sa han grattis, då hade han väl hunnit smälta allt. Nu sist när jag var hos honom och hälsade på pratade han om hur mkt han tycker om min blivande etc så om du ger dem lite tid så kanske de kommer igång. annars så är det bara att strunta i, fast det är tråkigt för din blivande föstås.
Svärföräldrar brukar vara svåra för de flesta! Huvudsaken är väl ändå att ni är lyckliga?! :)
Vi är sååå lyckliga
hur går det för er i planeringen? nu har vi nog hittat festlokalen..blev ett gästgiveri som har inredning från 1700- talet..såååå mysigt.. och inte alls så dyrt heller!
Har ni köpt Amelia brud !? Kom ut idag! Det va riktigt bra tycker jag! Många användbara tips å lite inspiration!
Här va det lugnt!
Billa: jag rusade till affären och köpte den samma dag
Hehehe! Jag tycker den va riktigt bra! Håller på å längtar ihjäl mig efter ett bröllop! Ska på min kompis bröllop imorrn! *avis* Hehehe!
Hej alla september 2007-töser, här är en till som ska gifta sig 1 sept 2007. Har även sett tråden för 2007....man kan ju kika in på båda. Ej bokat in kyrka eller lokal än. Man måste ju bestämma sig först för var man ska vara. Inte en lätt sak.....
Sörplar i mig varm choklad....fryser då jag varit ute hela dagen.
Nyckelpiga; Hej! Vi har inte heller bokat något! Men vi har funderat en massa runt tex musik, inbjudningskort osv. ! Vi tänkte ta lite turer i sommar å kolla lokaler å kyrkor!!
Jag drömmer redan mardrömamr om brölloppet, drömde att mamma hde dukat med juldukar och tomtar osv och att hon blev jättearg när jag tog bort tomtarna. Som hämnd var det min moster och henns kille som fick dansa brudvalsen, inte vi...
vi har oxå bokat kyrka den 1 sept oscarskyrkan vart det, prästen o lokalen e klar...va kul att flera oxå har börjat planera för fullt redan
Sophia08; vilken stad bor du i då?!
Hej!! Måste bara skriva att idag är det 18 månader exakt innan vi gifter oss!! (om vi får det datumet vi vill!!!!!!) Åååå! Va jag längtar!!!!!!!!!!
inte så långt kvar...
Nä det närmar sig!! Wiiii!!!
Billia; bor i stockholm själv då?
Västerås! typ 9 mil från sthlm!