Septemberbrud 2007!!
Undrar om det finns fler som har planerat att gifta sig i september 2007. Eller det kanske är bara vi som är ute i så god tid
Vi har i alla fall bokat kyrkan till den 1 September!!
Undrar om det finns fler som har planerat att gifta sig i september 2007. Eller det kanske är bara vi som är ute i så god tid
Vi har i alla fall bokat kyrkan till den 1 September!!
*puff*
vi har också tänkt då, den första september. hoppas att det inte är samma kyrka och skönt att se att man inte är ensam!
va kul! trodde att vi var själva!! vi har hunnit boka kyrka och präst, hur långt har ni kommit?
vi har inte bokat någonting än.
Vi har grundplanerat mycket, nu gäller det att skaka fram pengarna också (det svåraste)
vi har det rätt så bra när det gäller det. Vi kommer bara betala för kläder och ringar, resten står mina föräldrar för (enda barnet)
Men ni vet att ni vil gifta er den 1 och det är ju en bra bit på väg! Har ni berättat för några än? Här är det ingen som vet, men vi kommer nog berätta för våra bästa vänner på lördag, lite roligt att gå runt och smyga!!
haha, här är det tvärtom, jag tror att hela världen vet nästan, fast inte att det ska bli den första. vi bestämde redan 2003 att vi skulle gifta oss. Vi berättade för mamma. sen visste helt plötsligt hela släkten om det, så man fick lugna alla att de inte behövde gå och oroa sig över transport och att de skulle få ledigt och sånt på lääääänge läääänge Fast änså så verkar det som att många inte tagit oss på allavar, för när det kommit på tal så har de sagt "va så ni ska verkligen gifta er" . kanske för att jag när jag var yngre (innan jag träffat den rätte) högt och tydligt deklarerade att jag ska då aldrig gifta mig minsann...
hahaha ok! jag vill berätta för ALLA!!!! det är min sambo som inte vill, men mamma har nog vissa aningar hon har frågat lite och så såg hon en bröllopstidning som jag hade köpt!
Vart i Sverige ska ni gifta er då, och är den 1 ett speciellt datum för er?
I dalarna, i Avesta kyrka om det nu inte visar sig att ni ska gifta er i samma, för då är det ju redan kört, för då har ni ju redan bokat
nej den 1:a är inte direkt speciell för oss, vi satte oss ner och började fundera, vi ville ha det en lördag, vi ville ha det lite senare på året, för att min examen skulle bli färdig och alla semestrar skulle vara över och jag skulle ha hunnit jobba klart på sommarjobbet men inte för sent och vi ville att det fortfarande skulle vara tillräckligt varmt för att inte frysa häcken av sig, emn inte för varmt så att man skulle svettas floder. under augusti är det tre födelsedagar, så det kändes jobbigt att peta in ett bröllop där också, och då var den 1 september det som kändes bäst, för vi vill inte ha för sent i september heller. Dessutom älskar jag sena augusti och början av september, i brytningspunkten mellan höst och sommar.
Betyder den ngt speciellt för er?
nej bara månaden som vi träffades i var september så då tyckte vi att det var lite kul + att vi förlovar oss i september. Sambon fyller år i Aug. så då ville vi inte ha det då, och jag ville inte ha på sommaren (så vanligt) så september blev det!!
nej vi ska gifta oss i bergs kyrka ligger en bit utanför västerås!! så kyrkan är helt och hållen er!
vilken tur
jag tror att september blir en mycket fin månad nästa år