• insideharmony

Vi som är tidigt ute å gifter oss 2007

Startar då en ny tråd för oss som ska gifta oss 2007. Såg att den förra var stängd för svar.

Kul å snacka lite om hur tidigt vi börjar planera å fixar saker å så :D Vi håller på å planerar för fullt, även med dem som ska hjälpa oss med att få saker att klaffa. Men vi har ej gjort några bokningar ännu utan spanar fort på olika ideer å så.

Men vi ska ha medeltids bröllop så det är mkt att förbereda å ta in kunskap om innan man sätter igång. De är häller aldrig fel att vara ute i god tid, så man slipper att ha panik i d sista fö d kommer man nog ha en del ändå. Med d som ej går att förbereda förrän d sista. Så går ju tiden fortare än man tror ;)

• Svar på tråden Vi som är tidigt ute å gifter oss 2007
  • bettybooop

Jag ska gifta mig 2007!! Jag tycker att det är jättesvårt att veta när man ska börja med vad och så!! Vi har inte bokat något än men vet vart vi vill vara,, tänkte ta tag i det snart! vet inte hur långt före man får boka kyrka/festlokal heller!? Inbjudningarna/trycksaker är det jag funderar mest på nu..jättesvårt!! Vad har ni för planer??

• Sanasol

Skriv gärna i tråden som cloberella länkade till! Vi är ett gäng :)

• frugan.carlsson

hallå där insideharmony

måste bara fråga om du brukar vara på spray chatten?? kram

• insideharmony

frugan.carlsson
    Ja de brukar ja vara :D Ja e styrman där ;) Håller du till där me? å va ha du för nick då :D

• Fru Cinderella

Hur långt inna bör man boka resan för att vara säkra sidan att man får plats om man säger så?

• Stefans fästmö

Nu är iaf 2007-tråden stängd, så då börjar jag oxå hänga här! :)

Gifter mig 4 aug 2007 i Älvsåkers kyrka, söder om Göteborg.

• Trollungen

Hej!
    Nu har jag lämnat ett medelande i andra tråden om att vi ska vara här. :)
    Så här har ni mig :)

Svar på tråden Vi som är tidigt ute å gifter oss 2007