• *bee*

Efterlyser fler som gift sig!!

Kontakterna här är så intensiva och alla gläds vi åt varandra och ger råd... plötsligt är man där, datumet då vi blir Man & Fru, och vips såär dom borta! Visst så är det mycket även efteråt, men....det hade varit SÅ kul om fler kom in igen efter och berättade, visade sina bilder osv..Vet inte om jag är ensam om tänka så här, givetvis kan man inte "Bosätta" sig här för alltid, men man kanske kan göra en fin avslutning på dessa månader?
  • Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!
  • Dallandra

Vi har över 600 amatörbilder från vår bröllopsdag och vi har fler att framkalla, känns som att varenda minut av dagen och festen är fotad och det är jättekul att ha så många foton :)

Ni är så fina allihopa :)

• Min-Ah

loppalina!

Förstår att ni längtar efter bilderna!

• Willma

Lucyinthesky:
    Vad otroligt fina ni var!!!

• Dallandra

Lucyinthesky
    Vad fina ni var, charmigt med medeltidstema :) Tårtan var ju hur häftig som helst :)

• nu gift

Lucyinthesky :

Jättefin klänning!

• Min-Ah

Lucyinthesky!

Grattis till ert bröllop!

Jisses vad fina ni var!!
    Helt magifikt bröllop med medeltidstemat!
    Underbara kläder! Vilken tårta!!
    Gillar verkligen pannsmycket och ringarna! (verkligen "sagan om ringen inspirerat"!)

Lycka till i livet!

• Dallandra

Ravial
    Ni var jättefina :)
    Gifte ni er på naturhistoriska museét eller vilket museum var det?

• Ravial

Dallandra: Tack! Ja, det var Naturhistoriska - mitt favoritmuseum! Vi ville hitta en speciell och vacker plats och eftersom jag är naturvetare kändes platsen rätt. Dessutom gifte vi oss borgerligt då ingen av oss är troende, så platsen symboliserar det vi tror på och står för.

Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!