• *bee*

Efterlyser fler som gift sig!!

Kontakterna här är så intensiva och alla gläds vi åt varandra och ger råd... plötsligt är man där, datumet då vi blir Man & Fru, och vips såär dom borta! Visst så är det mycket även efteråt, men....det hade varit SÅ kul om fler kom in igen efter och berättade, visade sina bilder osv..Vet inte om jag är ensam om tänka så här, givetvis kan man inte "Bosätta" sig här för alltid, men man kanske kan göra en fin avslutning på dessa månader?
  • Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!
  • Willma

Jag vill också gärna se fler bilder från era bröllop, det är ju den bästa inspirationen man kan få till sitt eget. Det är så roligt att se hur fina alla är!

• Min-Ah

*bee*!

OK, då förstår jag!
    Men det är ju en trevlig tråd du startat!

När är det då dags för ert bröllop?!
    Ni har ju då "alld det götta" framför er!
    Hoppas att ert planerande går bra!

• Min-Ah

yeees!

Inte lätt att veta vilka ringar och så...

Av ringarna på bilden på min hemsida, så är det den med utsmyckningen (F-hålet och diamanterna) som jag fick på mig i kyrkan vid vigseln. Alltså var det endast jag som fick en ny ring vid vigseln och jag har alltså totalt två ringar nu.

Den andra ringen på bilden är makens förlovningsring.
    Vi graverade ju in nytt datum (bröllopsdatumet) i den.

• *bee*

Min-Ah
    Vi förlovade oss för lite över ett år sedan i Köpenhamn och hade planerat att gifta oss inom ett år...(",) planerat...men då jag är bröllopsfotograf får jag massor att göra hela tiden, så det är faktiskt jag som skuter på datumet..Men jag fullständigt ÄLSKAR mitt jobb som du kanske förstår =-D
    Så jag behöver kanske en spark i rumpan!?

• Tissa

Hello!

hehe ja nu efter Bröllopet så är man mest inne på Familjeliv faktiskt eftersom man vill ha en liten plutt
    Det är underbart att vara gift med sin Drömprins och Vår dag var helt underbar & perfekt! Har skrivit här inne efter bröllopet osså.

För er som vill kika in på våran Hemsida så är den:

fiaochtompa.com

www.familjeliv.se/krypin/fru_andersson/galleri.php

Fråga på bara jag ger gärna tips & råd. Har osså en massa bilder på allt om nån vill ha

Kram Fru Andersson

• *bee*

Yeees!
    Det där med ringarna beror oxå lite på varifrån man kommer....tex ett brudpar som jag forograferade i somras utanför Borås...Tranemo* var han från Amerika och hon Svenska..Och han fick oxå en "Extra" ring.
    Dessutom kan man ju ta på sig sina ringar oavsett om fotograferingen äger rum innan vigseln bara för bildens skull....*

"Min-Ah"
    Fantastiskt fin Brudbukett....och du ser fantastiskt go och glad ut...Ni är ett vackert par.

"Midsommarbruden"
    Jag tycker verkligen att hela erat konsept från början till slut genomsyrar den underbara känslan som råder vid detta magiska tillfälle i ens liv...GRATTIS*
    Och just den rosa färgen tror jag (Utan att känna dig (",) verkligen är du!?
    Kram*

• nu gift

Tissa:

För mig att du och jag gifte oss samma dag, den 29 oktober? Det såg ut som ni hade snö på backen, kan det stämma? Vi hade blå himel och 15 grader varmt den dagen...

• Tissa

Nop här var ingen snö alls...ca 15 grader här med & blå himmel Vi hade verkligen tur!

• Tissa

Om du kollat på fotona så ser du ingen snö bara fina löv hehe

Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!