• Kvinna

stora bröst !

Ni som har stor och tung byst vad annvänder ni för underkläder ?.
    Man vill ju att hyllan ska se fin ut och inte för litet eller för stort.
    Jag läste under debattforumet,kroppen där flera har förstorat sin byst. Hur hittar ni någon bh som passar till kupa dd,e,f?.
    Jag har flera gånger märkt att det är en nackdel med stor byst, för utvalet bland underkläder blir inte så stort när man ska ha en stor kupa. Så var köper ni era underkläder ?

• Svar på tråden stora bröst !
  • fruRT

L-N,
    nej, det funkar faktiskt jättebra. Den är helt klart värd sin tusenlapp... *fy 17*

/FruRT

• fruRT

Förresten, det finns lite bilder och mer information om Prima Donnas sortiment på
    www.mariejo.com/intro/intro.asp

Titta till exempel på modellen som heter Corfu, den är låg i mitten.

Lycka till!
    /FruRT

• Kvinna

Ja vilka fina bh:ar du har hittat fruRT !.
    Jag ser att du har ett större problem där fram än vad jag har. Jag har hittat på Lindex en lång bh som verkligen ger stöd både för rygg och byst.Den fanns i storlek upp till 75 e.

• L-N

ja, det fan en del fina där, faktiskt.

• L-N

uups, menade inte att svära :D Menade förstås fanns

• Kvinna

Hej igen på er storbystade tjejer !
    Jag har köpt en mjuk korset eller en boddy jag vet inte riktigt vad den kallas för, från Prima Donnas sortiment och den sitter väldigt fint på kroppen.
    Där får man bra med stöd och inte ont i axlarna. Den finns i många storlekar.

• Kvinna

Hej på dig fruRT !
    Jag verkar ha ungefär samma problem som du har. Hur gammal är du? har du några barn? Vet du någon annan som har förminskat sin byst? Hör av dig!
    Kvinna

• Anna_Is

Hej på er alla storbystade tjejer1

jag förstår ert problem,hade själv 75F (75G när jag ammade)och har nu 75C ca ett år efter operationen. Att förminska bysten var det bästa jag gjort och är jätte nöjd.
    Ska ha en axelbandslös klänning på bröllopet i sommar, vilket jag aldrig tidigare trot skulle vara möjligt.

• SadPsychoBitch

Jag har storlek 85E och köper de jag tycker sitter bra. Synd att det ska vara så svårt att få tag på bh, med rätt pris och som sitter bra. Men ibland har man tur.

• L-N

Anna_Is, kan du berätta lite hur operationen gick till. Hur kändes det efteråt? Skulle också vilja tillbax till c-kupa, har d-dd nu. Vet du om det är troligt att man får operationen "betald" pga axel och nackbesvär?

Svar på tråden stora bröst !