• jocelyn

Vilket är ert bästa rouge?

Har varit på väg att testa men inte hunnit förbi affären. Om någon annan har så berätta gärna vad ni tyckte!

• jocelyn

mer rouge-tips! Nån som har maybellines blush mousse? Jag vill veta vad ni tycker!

• jocelyn

Jag tycker budgetalternativ fungerar ganska bra men de har lite kortare livslängd, de blir snabbare "slitna" eller vad man ska säga, dvs de torkar ut, bildar skorpor osv. Det har väl med ingredienserna att göra antar jag så lite är det nog så att man får vad man betalar för.

Sen får man väl prioritera vad man vill lägga mest pengar på; det kanske inte är mer än 1 gång per månad man använder en produkt; då kan man lika gärna använda en lite billigare. Personligen kör jag med den taktiken; kvalitet/lite dyrare saker som jag använder ofta och någon billigare lite "roligare" detalj till fest. Många verkar ha sina dyrare/lyxigare grejer enbart till fest vilket för mig känns lite avigt.

PÅ NARS hemsida kan man ju se alla nyanserna på rouge i bild och dessutom beskrivet, sånt tycker jag är väldigt bra. Färgen "orgasm" skulle definitivt inte passa mig iom att den är varm i undertonen och har skimmer. Alla är vi olika liksom. Däremot hade de en del andra fina färger :)

• jocelyn

Är det någon som använder Diors rouge? Inte Diorshow utan det "vanliga"? Såg i nya vårkollektionen att de hade en nyans som såg väldigt fin ut.

Någon av er som använder det rouge jag menar?

Svar på tråden Vilket är ert bästa rouge?