Vilket är ert bästa rouge?
Inget slår creme rouget Clarins, helt otroligt och jag är själv lite gul i huden
Inget slår creme rouget Clarins, helt otroligt och jag är själv lite gul i huden
jag e mörkhårig och clarins är suberb
Tival
Multiblush in Tender Lychee, den är så fin och du duttar på dina "äpplen" när du ler :) och stryker ut den försiktigt utåt.
Nu ska ja skryta lite :P gå in på www.makeupalley.com och sök upp Blush i märket Clarins så ser du att mitt creme rouge har fått 100% av dem 11 som köpt de! ;) hihi Finns i åhlens, NK, kicks, och andra varuhus som säljer övriga märken som Dior YSL Estee Lauder etc. Kostar 190kr och ger inga finnar eller elelr täpper till porer. har själv problem med sånt!
creme rouge appliceras vanligtvist på "äpplena", sen kan man alltid ha på lite mörkare vanligt puderrouge som går mot hårfästet för en mer markerad linje
Men den fräscha looken (dutta på "äpplena") klär alla, även de som är runda, du ger bara ett Fräscht intryck och inget annat...
ja precis, men det är pinsamt att dutta på så mkt att man ser ut som en påskkärring :D hhehe det skall vara mjuka duttningar på "äppel" kinderna och inget mer..
Tips!
Alltså, många tjejer köper nars orgasm och sådana "it" produkter som kändisar också använder FASTÄN de inte passar i det.
Jag var nyfiken på NARS färgen bara och kollade in d C/o stockholm, men personalen där såg DIREKT att jag inte skulle passa i den och menade att många tjejer köper den fastän d inte passar...
PErsonligen tycker jag om "it" produkter men passar man inte så passar man inte :)
Nu menar jag inte att alla inte skulle passa utan jag bara talar om hur det ibland ligger till!!
håller med, NARS håller god kvalite! d va inte meningen att få märket att framstå dåligt! :) NARS har massa pigment i sig och är väldigt dryg..
osäker om de e schysst mot finnig hud eller hud som är känslig mot vissa ämnen...men men har man turen så kör på NARS eller annat kul märke!
CLarins e min nya favorit iaf
ziggi=wiicked :)
mjukglassen sälj på tradera, går åt!
dem kostar runt 230-250kr i sthlm C/o har jag för mig...samma pris som Laura mercier rouger som kostar 230kr
tycker dem e billiga...
diesel: jovisst är det så :)
ja har knappast råd att köpa så dyra saker MEN med tanke på att det är ett "it" märke så tycker ja bara d e billigt...hehe
Hoppas du gillar den! och att det passar dig väl!
mjukglassen
posten erbjuder ju rek...kör på det när du skickar iväg pkt! Eller så frågor du bara posten vilka alt d har för att få ett paket skickat försiktigt...brukar inte alls va så dyrt..
ja ska kolla upp Isadoras omtalade brun utan sol puder...den har fått 100% reviews på makeupalley och av många andra...