• oslo brud 6/5/6

20060506...ny tråd!!

d stängde visst våran tråd!!

(varför)

ja ja...men vi ger oss inte...

inte länge kvar nu!!

• Svar på tråden 20060506...ny tråd!!
  • oslo brud 6/5/6

jag tror vi ska avboka allt....

• nenne75

Maria: Varför då?? Har det hänt något särskilt?? Lider med dig om det skulle vara så. Kram Nenne

• S&F

Oslo brud: Vad har hänt? Vi som följts åt en bra stund!!

Känns inte kul alls...

KRAM!

• oslo brud 6/5/6

Uff...det e sån jobbig situation! Jag har tänkt massa i det sista. Och massa på framtiden. Har sett fram emot bröllopet sååå mycket...men har inte sett på allt runt om. Att detta är ett jätte steg (vilket jag inte är rädd för), men jag vet inte om jag känner så som man ska känna för den man älskar?!?

Det känns så tomt på nått sätt, när jag stoppar upp och känner efter så fattas glöden...Och vi har bara vart tillsammans 4 år. Hur ska det då vara om 10 år? Vi vill d samma, vi är etablerade, fasta jobb, köpt lägenhet, bil...hela packen!! Men nått e inte där.
    Vi har pratat om d, har väl egentligen bara kommit fram till att gifta sig inte är den rätta lösningen...nu.

E så förvirrad, det var ju jag som satte igång allt detta! 4 månader kvar...allt finns här allt e klart. Känns så fel att avboka d då. Men vad ska jag göra. Mina vänner föreslår att d nog är KALLA FÔTTER...men tror inte jag hade känt så stark då?!

E stressad för "D-day" närmar sig och jag måste ta ett beslut....

hjälp....

• Sagan

Kul med några till som ska gifta sig den 6/5 (Hoppas att det ordnar sig för dig oslo brud). Men shit vad lång ni hunnit i er planering... Vi har bara bokat kyrka, lokal, präst, kantor och solist. Inbjudningskorten ska bli klara inom två veckor och vi har börjat kolla på ring. Får panik när jag hör om provdans i klänningen!!! Klänning har jag inte ens börjat fundera på ännu!

• nenne75

Fy vad jobbigt. Hoppas att ni kommer fram till något bra. Det är ju alltid jobbigt att komma i den situationen när man inte vet varken ut eller in. Mina tankar finns hos dig och hoppas att det löser sig. Kram Nenne

• nenne75

Välkommen Sagan!!!
    Vart ska ni gifta er? Vi ska gifta oss i Sigtuna Rådhus.

• Sagan

Vi ska gifta oss i Våmbs kyrka i Skövde. Vi döpte vår son där för ca 2 år sedan, så det känns som "vår" familjekyrka.

• oslo brud 6/5/6

tack nenne...

ska försöka finna ut av det.

Svar på tråden 20060506...ny tråd!!