Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

Sämsta resp bästa bröllopspresenten du fått...?

Vilka är era sämsta bröllopspresenter? Bästa?

• Svar på tråden Sämsta resp bästa bröllopspresenten du fått...?
  • Bröllopstokiig

Lite "farlig" fråga! *ler* Tänk på att det är ett öppet forum! Folk kan bli sårade!

• Bröllopstokiig

Därför behöver man ju inte svara med sitt riktiga namn........

• Bröllopstokiig

Sämsta: En ful (enligt vår smak) glasskål på fot.
    Bästa: Bidrag till en resa

• Bröllopstokiig

Tycker att det är en lite dum fråga. Visar inte den på otacksamhet?

Vi blev toppenglada för alla presenter vi fick!!!! Skulle aldrig kunna rangordna dem!!!

Kram CeciliaN

• Bröllopstokiig

Alla presenter var fina men den helt klart coolaste var två stycken "pulsmätare" (för träning) som vi fick från ett utav mitt företagets utländska dotterbolag! I kortet hade de skrivit typ "må era hjärtan alltid slå för varandra ,men skulle ni bli osäkra använda dessa" En jättekul grej tyckte vi!Speciellt då vi båda tränar mycket dessutom.
    Konstigaste grejen var ett brudpar i halm (?) monterade på en träplatta..vi undrar fortfarande om det kanske skedde en förväxling i affären, men har inte vågat fråga..
    Som tur var visste våra nära och kära vad vi önskade oss och de som inte valde något från listan lyckades ändå hitta rätt!

• Bröllopstokiig

CeciliaN

Tycker inte att det är otacksamhet att vi inte gillade presenten. Vi tog emot den och var tacksam och glad att de gav oss den men vi gillade den inte!

Att rangordna presenterna tror jag inte att det finns någon som gör men nog blir man gladare över vissa än över andra.

• Bröllopstokiig

Vi fick absolut ingen "sämsta" present! Alla presenter var väl genomtänkta och kom från hjärtat. Värdemässigt går det inte att värdera dem.

Bästa present? Det var ju alla presenter vi fick! Vi fick så mycket presenter som vi inte alls hade förväntat oss, till och med från folk som vi knappt känner (avlägsna släktingar osv).

Snabbast använda presenten var nog champagneglasen Mia2 målade åt oss och den DVD-spelare vi fick av makens arbetskompisar.

Petra

• Bröllopstokiig

Till Jennypenny 29/6 2002 GBG

Wow, var jobbar du om jag får fråga?

• Bröllopstokiig

Ano

Nä jag blev precis lika glad för en liten påse innehållande två små hjärtformade ljus, ett fint kort och en lite minibok om äktenskapet (som vi fick vår solist)som lyxkryssningen vi fick till Oslo av min mans föräldrar eller tvättmaskinen vi fick av mina föräldrar.

Jag vet att allt kommer från deras hjärta för att de älskar oss!!! Skulle aldrig kunna tycka mindre om en sak när jag vet att det faktiskt är kärlek och omtanke bakom en present. Det hade varit skillnad om vi fått en sak som verkligen visade att ingen känsla eller omtanke funnits bakom.

CeciliaN

Svar på tråden Sämsta resp bästa bröllopspresenten du fått...?