Hur ofta är era killar med och koillar här?
Ja hur ofta e dom bakom er rygg och kollar vad ni tjatar om?
Ja hur ofta e dom bakom er rygg och kollar vad ni tjatar om?
Han kollar aldrig. Han fattar inte varför jag sitter här "jämt".
Hade det inte varit för BT hade jag nog inte lyckats fixa allt på kort tid.
Hmf...hör man bara när man påpekar detta.
han kolla aldrig på BT. Men det gör inget. Jag har huvudansvaret för planeringen och jag frågar vad han tycker. Jag älskar att planera, så jag njuter.
glad att vi planerar tillsammans, även om det jag som bestämmer vad han ska göra :)
jag får alltid sitta själv.Han har lämnat över all planering på mig,så fixar han festlokal och kyrkan.
han kollar ALDRIG , helt ointresserad ,han kollar när jag ber honom att kolla vad jag eller nån annan har skrivit.
min kille får ta hand om kyrka, lokal och fotograf, resten försöker jag fixa
Min M2b har hängt över min axel ett par gånger, och jag tror att han kanske har kikat in här ngn gång själv också...
Han är här och kollar titt som tätt...även när jag inte är hemma...
Fast det är helt klart jag som sitter här mest
Nu lägger jag mig i trots att jag är kille.
Jag lägger en massa tid här samtidigt som jag håller på med vår hemsida, tycker det är ganska kul att läsa era trådar emellanåt.. är inte så stor skilland på dom här och på ett mer "grabbigt" forum bara ämnesvalet.
Jag försöker i alla fall engagera mig mycket i vårt bröllop för det är ju som sagt var vårt bröllop och inte bara brudens...
Kommer ihåg när vi pratade med ett par kompisar nån vecka efter att dom gift sig och vi frågade vad som varit bäst och bruden svarade på fullt allvar
det var så underbart med en dag då bara jag stog i centrum.....
Visst är bruden alltid vackrast men vi är i alla fall två som gifter oss.
ja ja, ett svammligt inlägg sent på natten, men det finns alltså killar som lägger tid här inne..
//Jannehv71
Min blivande hänger inte så mycket över axeln på mig utan jag tror han sitter här själv ibland istället!
Ja sitter här å min M2b kollar vapen på sin dator :D
Men ja e la mer för å fixa å planera ngt sånt, d e ju ja som vill ha d stort. ;)
Men ja gillade inte er väninnas kommentar där JanneHV71 Jag vill stå i centrum lika mkt som min M2b när vi viger oss det ska vi ju göra tillsammans.
Som du säger de e jufaktisk vi som gifter oss med varan. 8)
Hmm, min kille säger mest att "vad länge du sitter vid datorn". Vad GÖR du?? *s* Men han får ta ansvar för bokning av fotograf och lite annat smått och gott. Eftersom han själv fotar mycket själv så kan han nog ställa de mest relevanta frågorna.