• 1juli06

Hur ofta är era killar med och koillar här?

Ja hur ofta e dom bakom er rygg och kollar vad ni tjatar om?

• Svar på tråden Hur ofta är era killar med och koillar här?
  • Sandgren

Shakti: Ja, visst är det drygt! De fattar inte hur många bra idéer som man har fått härifrån! Det gagnar ju dom med!

• 1juli06

Jag menade just för han tycker det e kul, inte för att spinera på oss Min brukar stanna till och kolla lite... ibland kan vi få ideer (jag får givetvis massor hela tiden) och ibland kan man diskutera lite problematik.. vad skulle vi gjort om det va si eller så... det växer man oxå på i ett förhållande.. att ventilera knepiga grejer som e svåra att ta upp utan anledning..

• Shakti

Sandgren: Man kunde ju tycka att han skulle vara lite intresserad, men, men då bestämmer jag allt själv i stället, hehe

• Blivande Fru Stålhandske

Han är med nästan hela tiden, eftersom vi sitter jämte varandra, så kan han inte hjälpa att hålla sig uppdaterad i vad som händer här på BT..

• HanOchJag

aldrig. inte på "tjat"trådarna iallefall. men på brudpar och verktyg är han allt med ibland.

• oslo brud 6/5/6

jupiter2 och sandgren...

MITT I PRICK!! otroligt var lika d kan vara...vart d än bor eller var d än kommer ifrån...

• Bluebride2006

Jag talar om för honom om jag hittar något nämnvärt, men han är aldrig inne själv

• Pilularia

Han kikar över min rygg emellanåt...

Gillar att planera med mig Det känns sååå bra!

• Stefans fästmö

Han kollar aldrig själv (vad jag vet ;) ) men ibland tar jag upp saker som jag tänkt på efter tips härifrån. Bra oxå som 1juli06 säger, en anledning att ta upp svåra saker som otrohet, kan ju verka skumt att ta upp på tal om ingenting... Men bra att prata om även utan att det är aktuellt!!

• Stefans fästmö

Hihi, när man talar om trollen... Nu kom han precis ut ur duschen o kom fram o kollade på det jag läste.... "Herregud, finns det folk som inte har nåt annat å göra än att skriva här??" Jag: "Men älskling, det är jättebra, man får tips på billiga menyer o hur andra har gjort o så..." :D :D

Svar på tråden Hur ofta är era killar med och koillar här?