Vänner Malmö/Lund
Yes, jag hänger på, kul att vi blir så många
Ska vi komma på nått nytt ställe? Finns väl annars en massa mysiga fik på Davidshalls torg bla.
Yes, jag hänger på, kul att vi blir så många
Ska vi komma på nått nytt ställe? Finns väl annars en massa mysiga fik på Davidshalls torg bla.
Hej på er igen Jo, jag tänkte också på cafeé Moccasin, det verkar vara mysigt ställe.
Jo, fotografen blev Camilla Gewing-Stålhane ( www.gewing.se/ ) tror faktiskt det var hjärtat 76 som tipsade om henne bla.
Sedan har jag äntligen hittat en brudklänning som jag beställt, hittade den på Cinderella känns som om dom verkligen försökte anstränga sig där för att vara trevliga nu Himla skönt att ha det gjort!
Ser fram emot fikan nästa vecka!
jajj@: he,he.. jo jag fick allt ta mod till mig först men efter alla skräckhistorier man har hört så får jag väl ändå säga att de verkligen ansträngde sig för att vara trevliga (även om dom höll på att storgräla med varann undertiden de tog mått på mig :-O)
Klänningen jag valde är en MoriLee klänning, jättetjusig med en massa broderi och spets
79:a : jag tyckte inte fotografen verkade så dyr, hon skulle ha 2500 kr för att hon åker ut och fotar och då ingår ett par förstoringar och en CD med alla bilder (om jag minns rätt) sen kan vi välja efter åt vilka album vi ska ha och ta den kostnaden då.
Ja, ska vi bestämma vilket cafeé vi ska ta på tisdag, förslag?
Kul att vi verkar bli så många
79:a : vi kollade också på Flädie mat o vingård, det var visserligen lite väl dyr lokalhyra men å andra sidan så fick man ju ta med sig eget vin och dryck vilket man faktiskt sparar otroligt mycket på (om man tex sticker ner till Tyskland och handlar), kan vara bra att tänka på då andra ställen kan ta otoliga priser för bara vinet.
79:a : nej, visst finns det billigare ställen, tänkte bara poängtera det (där vi kommer ha vårt bröllop tar de rätt så rejält betalt för både vin och lokal så jag ska ju inte säga nåt )
Ocikatten: kan ju inte låta bli att fråga om du äger en ocicat också, (kattgalen som jag är )
Ocikatten: åh, vad kul. Själv har jag två vildingar här hemma, en bengal och en burma.
Får väl ta lite kattsnack på nästa fika då
Ocikatten: he,he.. det är livsfarligt att börja snacka katt med mig, jag kan hålla på i timtals, bara så du vet
Här finns förresten lite bilder på godingarna (kunde inte låta bli )www.familjeliv.se/krypin/bettan78/galleri.php
Jo, ha,ha.. man blir allt lite förvirrad av alla trådar just
Tycket bröllopsmässan var rätt ok, fast jag kan inte påstå att jag kommit speciellt längre i planeringen efteråt. Bridefashion (tror jag dom heter) har nog en del klänningar till lite mer fördelaktiga priser, var där och provade en jättefin som inte kostade så mycket.
*smurfen* : förresten, vad kul att ni bestämt datum Lycka till nu i klänningsjakten, själv hittade jag min på Cinderella (dom verkade verkligen anstränga sig för att vara trevliga
) jobbigt bara att vänta tre månader på att den ska komma!
Smurfen: du glömmer väl inte att kolla in brudklänningarna här på BT under Köp & Sälj, finns just nu en massa fina i storlek 34.
eh... Tupperware party? vad är det?
(pinsamt, säkert sånt man bara liksom ska veta)
Blev det nån fika i morgon?
Har egentligen ingen tid men kunde ändå vara kul att slinka förbi lite snabbt
*allmänt förvirrad* menade så klart på onsdag
Hej på er, nu är jag tillbaks efter en härlig semester
Fika på onsdag låter ju jättekul, kanske jag också hänger på!
Jag kommer på fikan
shit också, har åkt på en snorjobbig förkyldning så jag kommer ej i kväll. Trist, för jag hade verkligen sett fram emot att få träffa er