Inlägg från: Bettan, Skåne |Visa alla inlägg
  • Bettan, Skåne

Vänner Malmö/Lund

Skulle också tycka det vore kul att träffa lite nya ansikten, sedan jag flyttade till Malmö så har det liksom bara blivit så att man bara umgås med dom på jobbet

Är gärna med på en träff efter Nyår

• Bettan, Skåne

Hej på er! nu planeras den fika i andra tråden men själv kan jag inte det datumet, kanske ni har lust att fika en annan dag?

• Bettan, Skåne

Yes, den 17:er funkar utmärkt för mig

Antingen kan vi ju ta samma "gamla" café eller så kanske vi kan komma på nåt nytt ställe som också kan vara lite lättare att hitta till?

Förslag?

• Bettan, Skåne

Ja, Mocca tror jag också jag vet vad det ligger, precis vid korsningen va?

Jag skulle nog tycka det vore skönt att ta det lite tidigare än klockan sex (slutar ju jobbet redan vid kl.15,00), men jag är flexibel om ni har andra önskemål

• Bettan, Skåne

phu.. är så himla stressad hänger inte med på BT alls, men kl. sex blir bra för mig, har inte hunnit kolla än om jag vet vart cafeét ligger annars kanske jag också hänger med på att träffas innan.

(bara söndagen nu,med en skitjobbig konsert, är överstökad så kan jag börja leva igen och framförallt börja planera mer bröllop )

Ser fram emot tisdag

• Bettan, Skåne

Hej på er!

Jo, jag hade blandat ihop cafeé Mocca med cafeét Moccasin så nu är jag inte helt säker på vart det ligger. Tror ni vi kan träffas någonstans innan?

• Bettan, Skåne

shit alltså, vet inte om jag kommer att hinna, kom precis hem och vi måste hinna iväg en massa ärenden nu.

Ser ni mig inte vid fem i sex så kommer jag nog inte, men jag ska skynda mig nu så kanske jag hinner

• Bettan, Skåne

Oj, jag hoppades att jag inte strulade till det för er nu, så att ni fick stå och vänta på mig.
    Det är alltså lite smått panik här nu med allt som ska hinna fixas (bla. med vårt kök som vi renoverar, helt hysteriskt lång tid tar det )

men jag hoppas jag kan hänga på nästa gång och att ni hade det riktigt mysigt i kväll

• Bettan, Skåne

Ja, jösses jag måste ju verkligen komma igång med brudklännings-letandet nu *panik* , men jobbar på lördag. Hade faktiskt tänkt att våga mig in på Cinderella och se om ryktet stämmer he,he...

Jo, vårt köksprojekt har tagit otroligt lång tid, phu.... men snart är det färdigt och om vi bara kan enas om ett kakel så kommer det att bli jättefint (grrr... varför ska män lägga sig i sånt där med färger som de inte förstår sig på )

• Bettan, Skåne

Hej på er!
    Jag hänger gärna med på fikan den 31:e, den veckan är min sambo bortrest så jag kan tänka mig att fika varje dag

Idag har vi förresten bokat fotograf, hurra! äntligen något som händer nu ska jag bara fixa brudklänning och sen jag jag kanske pusta ut lite (eller..?)

Svar på tråden Vänner Malmö/Lund