• blivande fru Roos

14 Januari brudar!!

Hej tjejer!

Har sett några enstaka tjejer som gifter sig den 14 Januari, liksom jag själv

Hur går det med planering etc?

• Svar på tråden 14 Januari brudar!!
  • Rixie

Jag har köpt en vit "fuskpäls" halvlång med matchande vantar till. Fick tag på den via annons på BT och inte speciellt dyr heller 400 kr, så jag är ganska nöjd med den.

• blivande fru Roos

Hittade en sjal i dag Ännu ett problem ur världen, härligt!

• Rixie

Skönt. Jag har äntligen fått tag på en näbbklänning. Den kommer med posten under veckan. Hoppas bara att den passar.

• blivande fru Roos

Å va skoj!! Hoppas den passar!

Vi satt och pysslade lite med vigselprogrammet igår, hur vi vill ha det etc.

Förhoppningsvis kommer våra föräldrar skicka upp listorna i helgen på vilka som kommer/kommer inte så då kan vi börja fixa klart lite till.

• Rixie

Har äntligen fått allt klart med prästen så nu kommer jag lägga på ett kol med vigselprogrammen. Näbbklänningen kom i torsdags och den är lite stor så min svärmor kommer att hjälpa till att sy in den mellan jul & nyår. Det är inte långt kvar nu. Hade en mardröm om bröllopet i natt. Den var inte kul.

• blivande fru Roos

Rixie > Spännande, vårt är redan klart Skönt, sambon ska ha telefonsnack med prästen imorgon.
    Vi bor ju 60mil från där vi ska viga oss så därför har vi ingen möjlighet att träffa prästen förrens dagen innan... tyvärr... Men men, tur att det finns telefon
    Gjorde även klart placeringskorten och festprogrammet i helgen. Det som är kvar som ska in är bordsplaceringen och menyn. Men det är på G... känns bra!

Det där med mardrömmar känner jag igen, har själv haft flera stycken. Och då handlar dom om att inget kommer vara klart, jag hinner inte fixa håret, smink etc. Jobbigt

• vinterbrud06

Hej! Gifter mig också den 14:e, i Stockholm. Det mesta är klart, men inte min klänning. Måste också fråga, skulle ni bli oroliga om prästen skriver att ni ska träffas den 29 december och sedan ringer den 29 november och undrar varför ni inte är där. Underskriften på brevet var dessutom 13 augusti trots att vi fick brevet i oktober. Och nu sa hon att vi ska höra av oss till henne den 10 december (som redan varit!).

• Hemligt ( fast inte längre)

Hej på er!
    Jag gifter mig den oxå då. Vigseln kommer ske i all hemlighet med bara våra vittnen närvarande. Vi kommer vigas vid havet på Orust, ska bli så härligt att bli fru...

• Hemligt ( fast inte längre)

Jag gifter mig den oxå då, hihi... lite nerver börjar nog komma med i spelet

• blivande fru Roos

vinterbrud06 > Mohahhah, förlåt kunde inte låta bli att skratta. Vilken förvirrad en.
    Jo lite orolig hade jag blivit.

Svar på tråden 14 Januari brudar!!