Stenungsund 2006 Del 2
Hej allihop!
Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!
Hej allihop!
Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!
Orustbrud: Jepp, vi ska också på mässan i helgen, troligtvis på lördag!
orustbrud: Vi ska OCKSÅ gå på mässan
PÅ lördag tror jag...
Jag och min blivande ska också gå på mässan, med svärföräldrarna på lördag. Ska bli superkul :D
Jag ska också gå på mässan med fästmannen och med syrran och hennes man. Vi satsar på söndagen. Har varit där två år innan, det är väldigt roligt!
Insideharmony: Jag jobbade/ska jobba på MH på polyeten.
gnizz
Hamntjänst känner ja väl till, ja fick ej jobb där för ja e tjej sa de rent ut till mig så dem gillar ja ej. Fast flera av killarna e trevliga.
Vi ska på mässan på lörd :D
Kan vi inte bestämma en tid å plats som hela gänget kan träffas där inne :D Hade varit kul å se vilka vi e när vi pratar så mkt här ;) Flera av oss kanske redan är bekanta utan att veta om de :D El våra m2b:or
HeWi
Ja jobbar inte där alls längre, men min m2b jobbar där som snickare på peeab. Han ha varit där i ett par år nu ;)
+8 heter ställningen på bilden föresten gnizz :D
insideharmony
jo, bankat upp några fasader i det men burton e bättre. Lite mer yrkesstolthet i det materialet ;)
Insideharmony: Det hade varit himla kul att ses en snabbis på mässan MEN; naturligtvis ska vi gå på fredag eftermiddag har vi bestämt nu (tror det är mindre folk då)
Någon annan som ska gå på fredag??
Kul att så många ska gå på mässan. Vet ännu inte vilken dag det blir för oss.
Det låter som om fler än jag tycker att det vore kul att ses. Bra idé att ses på mässan men kanske vore det lättare att bestämma träff någon annan dag i t.ex S-sund och ta en fika tillsamman. Eller ??