Stenungsund 2006 Del 2
Hej allihop!
Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!
Hej allihop!
Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!
Hemligt ( fast inte längre)
Ja tack vill gärna se bilder...Var det typ spännen och så pärla längst ut?
aoliv@hotmail.com
Olivia-06
Till sommaren ska hon kunna sminka för hon går sin utb nu. ser att de e först i juli de gäller för dig å då ska hon vara klar för sminkning ;)
sept.brud-06
Jag är uppvuxen i Ljungskile och har varit på mååånga kalas i Ljunskilegården!
Bla som gäst på bröllopsfest + att jag har serverat på en bröllopsfest där.
Jag kan varmt rekom. Lje-gården. Den är ju ganska stor men man kan lätt dela av lokalen. Det finns även en bardisk som man kan placera som man vill. En scen finns det oxå.
Har du fler frågor är du välkommen att ställa dom...
Sept.brud-06
Glömde ju säga att jag tror det är rätt billigt att hyra lokalen också, mellan 5-800 kr och vill man ha städning kostar det 500:-
Hejsan.
Välkomna ni nya här på tråden. Har sagt det någongång innan, men denna tråden är absolut den som jag fått mest tips och råd från. Tack allihopa!!!
Jag får inte tummen ur att kolla upp fotografer. Har tyvärr fått någon inställning att alla bra ska vara upptagna. Jag ska sparka igång mig själv och ta tag i detta i veckan.
Hemligt (fast inte längre)
Vad kul att höra att du gillar Ljungskile gården. Den är en av de väldigt få lokaler jag har lyckats hitta, med tanke på att vi har många gäster och vill ha egen mat. Toppen att det var så billigt också. Jag ska ringa dit på måndag och höra mig för.
Har du någon fin kyrka att rekommendera också? Det blir kanske lite bökigt att först gifta sig i Stenungsund och sedan bege sig dit. Vi funderar på att gifta oss i Stenungsunds kapell, ev 16 september
Hemligt (fast inte längre)
Har du någon aning om det finns musikanläggning man kan använda på Ljungskilegården? Vi kommer inte ha råd med ett liveband, så det blir skivor..
Måste ju bara tala om att ja var på make up kurs igår å de va gör kul, vi fick lära oss att sota ögon :D
insideharmony: Lyllos dig
*avundsjuk* hi hi
Ja Linslus
De var 3:e steget ja var på nu, å fler kommer d å bli. Så ja kommer lära mig sminka mer å mer avanserat nu å de e så kul. Gissa vem som får fixa alla sina väninnor innan de ska ut nu då ;P Men d e bara kul. Lite kontrast till mitt andra yrke som murare. Å båda e ju konstnärliga men man vill ju känna lite att man e kvinna oxå :D