• melles mamma

BRÖSTFÖRSTORINGSTRÅDEN!!!!!! Endast för dom som vill, ska och har gjort!

Vilken klinik har ni opererat er på?
    Hur mkt har ni lagt in?
    Vilken sort av implantat?
    Över/under muskeln?
    Pris?
    Bästa & sämsta med allt??

• Svar på tråden BRÖSTFÖRSTORINGSTRÅDEN!!!!!! Endast för dom som vill, ska och har gjort!
  • bröstkaramellen

Pickolina

Tack! Ska ringa nu på morgonen.
    Det är verkligen en djungel...
    Kan inte någon som kan - alltså inte jag - starta en tråd där alla kan rekommendera kända kanonkirurger till oss andra bortkomna

• bröstkaramellen

Hej igen. Verkar vara ensam här idag

Jag har ringt och bokat ny konsultation på Akademikliniken! Känns jättebra. Samma pris för hallonen och proffsigt bemötande. Ska dit om två veckor. Längtar!

Någon med erfarenhet därifrån.
    Ska tillägga att det jag nog är mest rädd för är hur i hela friden jag ska hitta dig *gulp*. Några bra tips om man kommer söderifrån mottages tacksamt.

Kram på er. Fortsättning följer...

• Maandy

Bröstkaramellen

Vad kul att du bokat tid, vad fort du fick tid själv fick jag vänta över en månad, jag valde dock att göra min op på en anna klinik.
    Vem ska du träffa?
    Det ligger ungefär vid kungliga tennishallen, kanske hittar du dit?

Lycka till!

• bröstkaramellen

Maandy

Har du opererat dig, eller menar du att du också väntar på konsultation. Jag är pirrig

Vilken klinik ska du till?

Jag ska kolla upp vart Kungliga Tennishallen ligger. Skulle du rekommendera tåg och tunnelbana eller bil?

• Maandy

Bröstkaramellen

Jag har redan opererat mig, för 2 veckor sedan. Var på konsultation på Akademikliniken innan men valde en annan klinik, det klickade inte med kirurgen eller vad man ska säga :) men det verkar bra där och de är ju kända för att vara bland de bästa!

Vilken kirurg ska du träffa?

Förstår att du är pirrig! Jag skulle nog tagit bilen!

• bröstkaramellen

Maandy:

Jag ska komma till Magnus Hober. (Känner ju inte till någon där egentligen).
    Vem var du hos?

Vart valde du att operera dig?
    Vill du berätta lite om hur det gick och hur du har haft det under dina två veckor.

Kram!

• mirja77

Maandy:
    Vart har du opererat dig? Vilken klinik? Jag funderar oxå på geléhallon, undersöker vilken klinik jag vill ta...

• Maandy

Mirja och bröstkaramellen

Jag opererade mig på KirurgCentrum.
    Det gör väldigt ont i början men man får ju smärtstillande och jag tycker smärtan är värt resultatet nu :)
    Jag pluggar så jag var hemma en vecka men gick på föreläsningar och så som vanligt en vecka efter men man är rätt seg och lite luddig i huvudet av smärtstillande!

Lycka till!

• bröstkaramellen

Maandy:

Låter som om du är nöjd alltså. Härligt

• GinaA

Hej alla!

Jag behöver hjälp! Har tid för op. den 11:e mars och kan inte bestämma vilken profil jag ska välja. Har bestämt mig för gelehallon, 350 cc, i mellankonsistens. Min kirurg sa att han trodde att hög profil skulle bli finast på mig. Finns det någon här som har hög profil? Jag är lång och smal och vet inte riktigt vad som blir bäst. Jag har hört att hög profil ger ett onaturligt resultat, men jag poängterade för min kirurg att jag vill att det ska se så naturligt ut som möjligt.. Gud vad svårt det är och operationen är ju snart.. Jag är väldigt tacksam för svar!

Kram på er!

• linkita

Hej alla!
    Snälla hjälp mig. Tog bort stygnen i går och efter det blev det en liten utbukling där stygnen har suttit som känns men inte syns, och det gör ont där??? Vad kan det vara? Någon som har varit med om detta? Det är inte rött.Känns som brosk.

• mirja77

GinaA
    Jag såg att du funerar över profiler, vart ska du op dig? Har du kollat in qvinna.info en jättebra sida!

• paprika

Hej!!
    Linkita
    Vet att man kan se hemsk ut när man precis har tagtit bort stygnen.Det är flera lager hud som ska läka igen som har blivet ihop draget. Det brukar släta ut sig med tiden.Men skulle du bli röd o svullen ta kontakt med din läkare igen.Ont hade jag på vissa ställen efter opet.Det var knögligt o rött en tid efter.Men nu pratar jag bara efter min erfarenhat.Det var inget att oroasig för sa de!!*L*.men man är lite orolig. vet det.Känner du att du inte blir lugnare eller bättre ring o fråga.De är vana med alla frågor.!*L*../P

Svar på tråden BRÖSTFÖRSTORINGSTRÅDEN!!!!!! Endast för dom som vill, ska och har gjort!