BRÖSTFÖRSTORINGSTRÅDEN!!!!!! Endast för dom som vill, ska och har gjort!
Vilken klinik har ni opererat er på?
Hur mkt har ni lagt in?
Vilken sort av implantat?
Över/under muskeln?
Pris?
Bästa & sämsta med allt??
Vilken klinik har ni opererat er på?
Hur mkt har ni lagt in?
Vilken sort av implantat?
Över/under muskeln?
Pris?
Bästa & sämsta med allt??
puffelipuff!
Jag funderar allvarligt på att operera brösten, men är så rädd för att nått ska gå fel... Är snart 30 år och har i hela mitt liv haft liten A-kupa. Fick barn för 6 månader sedan, och brösten blev ännu mindre efter avslutad amning!! (De växte inget under graviditeten heller.)
Vill operera mig i Linköping, kostar 28,000:-.
Vill dock ha ett barn till, borde jag vänta? (Vill inte vänta!!!!)
Hjälp någon... Vill, men är rädd...
puff
Har du så små bröst att de knappt syns och inget händer under graviditet och amning kanske risken är mindre att de blir "förstörda", fulare eller vad ni nu vill kalla det, om du får barn EFTER operation? Själv hade jag bröst innan och skulle aldrig vågat operera dom lite större innan barnen. Jag väntade ju alldeles för länge efteråt, tycker jag nu.
Va på konsultation i slutet av januari på läkarhuset.
Beställde tid för op på en gång. Kommer bli den i början på mars.
Efter alla dessa år jag gått och "väntat" så har jag gjort nåt åt det Har just nu en AA kupa ungefär och jag vill ha en B kupa.
Kommer lägga in ca 250 cc i varje och under bröstmuskeln.
Tror jag valde silikongel
Kommer kosta 35 000 kr.
Åker in på morgonen och får åka hem samma dag. Vet inte om det är positivt eller negativt med det. Känns positivt att få komma hem och bara ta det lugnt för det lär man vilja
Har 2 barn och inga planer på fler.
Ska bli "skoj" om man får säga så att kunna gå in i en affär med underkläder och kunna prova bh. Nåt som inte funkat förut direkt.
Kasta dessa gamla bh man har.
Läste igår i en tidning att det är en myt att bröst blir "förstörda"o mindre av ammning HA så dumt. Det finns säker några lyckliga som klarat sig med brösten i behåll,men för de flesta tror jag det är tvärtom.
Ta nu inte detta som motstånd til ammning jag har ammat mina tre barn o älskat varje sekund av det finns inget underbarare i världen.
Men ingen ska säga att brösten är de samma sen.
Inte i alla fall är det så... jag har ammat 2 barn länge, jag har 3 barn, men kunde inte amma sista just pga min bröstförstoring som jag gjorde efter dom två första barnen. Har haft mina i 7 år, inga fel alls! *L*
om det nu vore så att brösten blir förstörda av ammning, varför är det då så många som har gjort bröstförstorningar som verkar klara det så bra?
Har kopierat min pres från plasticsurgery...
Är en 23 årig tjej som fått ok på att få en op betald av landstinget...
Klinik- Plastikkirurgiska Kliniken
Implantattyp-Geléhallon
Storlek- 200
Över/under muskeln- Över
Pris m.m.- Betald av landstinget
Datum- 3/4
Mina mått- 177 cm, 58 kg
Var på läkarbedömning nyss... O får den betald. Vet bara inte hur jag ska göra... Glömde fråga så mycket, fick en chock att hon tyckte jag var ett solklart fall! Vad behöver jag ringa och fråga???Hjälp mig!
Någon som vet något om Plastikkiurgiska Kliniken?
Tack tjejer!
Jag förstår inte riktigt den här tränden med att operera brösten! Vart har hänt med självförtroendet hoss tjejer?
Följdfråga, vad är det som får en att operera? Så illa kan det ju inte vara hoss så många individer...?