Bra hotell i Göteborg?
Hej alla Göteborgsbrudar!
Jag behöver lite tips på bra och prisvärda hotell i centrala Göteborg! Ska på Robbie Williams-konsert i juli 2006
Hej alla Göteborgsbrudar!
Jag behöver lite tips på bra och prisvärda hotell i centrala Göteborg! Ska på Robbie Williams-konsert i juli 2006
Scandic crown hotell!!!
Ligger ca 5 min gång från stationen.
Superbra hotell, mysig restaurang, gym, jacuzzi med utsikt över GTB.
Enda hotellet jag bor på!!!! (när jag väl reser..)
sweet saint,
tack för tipset- det var fullbokat men jag ska leta vidare!
first G på centralen, hur vackert och exklusivt som helst!fast hyffsade priser
gothia towers är bra. men scandic opalen ligger väldigt nära också ullevi!
Loella
Vanilj heter ett litet mysigt hotell som ligger precis intill Östra Hamngatan (Avenyns förlängning) och det är gångavstånd till Centralen och Ullevi. Borde inte vara så dyrt.
Hotell Vasa! Ligger ett stenkast från Avenyn i jättemysiga kvarter. Bra priser, trevlig personal och med en härlig innergård där de serverar frukost om vädret tillåter. www.hotelvasa.se
Tack allihop! Jag har ringt runt- det är fullt överallt men har ställt mig på väntelista
Har du kollat Hotell Onyxen på Sten Sturegatan? Det ligger precis mittemot Scandinavium, och de är supertrevliga!
ringbäraren,
Tack! Jag ska ringa dem idag och kolla rum! Jag som inte har direkt koll på Göteborg- ligger detta långt ifrån själva "centrum"?
Vi ska också på Robbie Williams och vi började boka hotell tre dagar efter biljetterna släpptes och det är fullbokat överallt...... Vi fick till slut hotellrum en liten bit utanför stan. Ett hotell som heter Apple hotell. Såg fint ut på hemsidan. Tänk på att det är över 100.000 personer som ska se på konserterna så det lär vara massor av människor i Göteborg den helgen + att det är semestertider.