Inlägg från: Bröllopsnojig |Visa alla inlägg
  • Bröllopsnojig

sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!

Jag är med! Jag är alltid med

• Bröllopsnojig

jag ska gifta mig i augusti.. tror jag .. hänger helt på lokal... tycker klart vi ska ta en fika! Vore kul att lufta funderingar med någon mer

• Bröllopsnojig

Kära brudinnor!!! Verkar som vi alla strävar efter samma sak! Kan vi inte träffas, diskutera hur man håller kostanderna nere och olika tips på lokaler?

• Bröllopsnojig

Vi har satt en månad augusti sen beror det helt på när lokal finns.. Vi faktiskt kan tänka oss a

• Bröllopsnojig

eller iallafall MINST herrgård.. har flera alternativ men jag är så kräsen...

• Bröllopsnojig

Vi har i princip bestämt allt i två olika format: ett stort och ett litet bröllop, nu hänger det på lokal vilket det blir... Låter helt sjukt jag vet men det funkar väldigt bra för oss... Vi har sagt att i värsta fall, om vi inte hittar "rätt" lokal så får det bli ett gammeldags bondbröllop med gigantisk matbuffe i en loge som är överöst med björkris och blommor. det är ju iallafall billigt och det blir alltid trevligare än man tror Visst låter det mysigt?

• Bröllopsnojig

jag fyller 30 näste år!!!!!

• Bröllopsnojig

panik panik jag blir 30 o älsklingen blir 28.. mer åldersnoja än bröllopsnoja känns det som idag

• Bröllopsnojig

Kära brudvänner, jag har gjort precis tvärt om Jag har allt planerat utom var vi ska vara... helt galet... men men

• Bröllopsnojig

söker en riktigt billig fin gammal lokal som man kan klä med björkris..

Svar på tråden sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!