sommar2006: norrköpingsbrudar sökes!
Jag är med! Jag är alltid med
Jag är med! Jag är alltid med
jag ska gifta mig i augusti.. tror jag .. hänger helt på lokal... tycker klart vi ska ta en fika! Vore kul att lufta funderingar med någon mer
Kära brudinnor!!! Verkar som vi alla strävar efter samma sak! Kan vi inte träffas, diskutera hur man håller kostanderna nere och olika tips på lokaler?
Vi har satt en månad augusti sen beror det helt på när lokal finns.. Vi faktiskt kan tänka oss a
eller iallafall MINST herrgård.. har flera alternativ men jag är så kräsen...
Vi har i princip bestämt allt i två olika format: ett stort och ett litet bröllop, nu hänger det på lokal vilket det blir... Låter helt sjukt jag vet men det funkar väldigt bra för oss... Vi har sagt att i värsta fall, om vi inte hittar "rätt" lokal så får det bli ett gammeldags bondbröllop med gigantisk matbuffe i en loge som är överöst med björkris och blommor. det är ju iallafall billigt och det blir alltid trevligare än man tror
Visst låter det mysigt?
jag fyller 30 näste år!!!!!
panik panik jag blir 30 o älsklingen blir 28.. mer åldersnoja än bröllopsnoja känns det som idag
Kära brudvänner, jag har gjort precis tvärt om Jag har allt planerat utom var vi ska vara... helt galet... men men
söker en riktigt billig fin gammal lokal som man kan klä med björkris..