• Ann-ie

~ cambridgekuren ~

Startar denna tråd då den gamla (cambrigde anhängare) stängdes.
    Alla som försöker eller försökt gå ner i vikt eller hålla vikten med CK är välkomna att skriva här!

• Svar på tråden ~ cambridgekuren ~
  • Anna-Maria

Hej E+P!

Jag visste ingenting om cambridgekuren när jag började, och hade någon sagt till mig innan att jag skulle vara utan mat i två veckor, så hade jag bara sagt - ALDRIG I LIVET!
    Jag körde två veckor ren kur, har gått ner 5,2 kg, (5 cm på höfterna, 4 cm i midjan, 2 cm på låren, 2 cm på bysten.) Jag vägde 90 när jag började)

Jag har provat det mesta, och detta passade mig utmärkt. Nu ska jag dricka två soppor om dagen och äta ett mål mat. (detta har jag kommit fram till i samråd med min konsulent.)
    För mej har detta varit en otrolig kick-start som har gjort att jag vill fortsätta. Dock inte gå ner 2,5 kg i veckan för det är orealistiskt.
    Läs mer på www.viktklubben.nu

Lycka till!

• Juliette

Imorse stod vågen på 62,9 kg, det känns jätte bra men det känns som att jag inte blir smalare längre trots att jag går ner. Så jag har fått för mej attd et kanske bara är muskler som försvinner nu...*hmm*..å andra sidan har jag måttat mej och jag har blivit mindre och kläderna sitter lösare...men jag tycker att jag borde börja känna mej någorlunda nöjd med mej själv nu när ja väger 62,9 kg till mina 171 cm. Men men...vill gå ner mera iallafall....får se hur de går. Inte långt till jul nu.

• Sofia_A

Jag har faktiskt bantat ner mig med Cambridgekuren (13 kg) och håller vikten nu 1 år efter avslutad kur. Hemligheten är att vännerna håller koll på mig och att jag i princip bara äter GI-mat. Jag vill faktiskt inte ha något annat idag eftersom jag tränar mycket och fått ordning på min problemhy.

En av mina före/efter-bilder hittar ni här: www.tricket.se/ImageHandler.ashx

Förresten måste jag slå ett slag för portalen www.tricket.se där ni kan låta kompisar prenumurera på era viktresultat och inlagda träningspass.

Lycka till alla! Håll ut, när ketosen kickar in får ni energi och maximal fettförbränning. Köp KetoStix på Apoteket för att testa er.

• pickolina

Sofia_A

Jösses vilket fint resultat du fått, GRATTIS, ser jätte fint ut! Fusk! ;) *skratt* Skoja..

• Juliette

vad "tyst" det börjat bli i den här tråden..

• Juliette

Hur går det för er alla?

• genneth

Hejhej,
    Jo kämpar på!En fråga, märks det stor skillnade om man motionerar eller ej på viktnedgången?
    Tänker främst på promenader
    Tänkte börja idag 1 timmes promis varje dag så länge jag kör ren kur.
    Märkte ingen skillnad förra gången jag körde.Självklart känner man sig fastare i låren och så men ingen direkt skillnad på vågen.
    Mvh
    G

• Ann-ie

Juliette, jag har fått börja jobba och som ovan så har jag varit och är hyfsat trött.. Hm.. Har därför varken haft tid att skriva här eller kura. Dubbel- Men imorgon kör jag igång igen med en veckas ren kur! (Har bara en veckas i mitt CK-förråd.) Kör sen sista veckan inför jul strikt Atkins.

Juliette, börjar du inte nöjd nu? 63 till dina 171 är ju ganska lagom. Eller?

Natti natti! /Ann-ie

• Juliette

Ann-ie
    Jo jag är rätt nöjd me vikten, men jag har mkt som hänger känns det som. Så efter jul drar jag igån med målet att få en vältränad kropp(med bra mat o träning..inga sopper). På tisdag börjar jag med att kombinera sopperna med mat. Så det är inte så länge kvar nu. Men det känns mer som ett måste att börja äta, än att det ska bli gott. Men man må ju börja magen ett tag innan julmaten och så.
    Känns bra med en cambridge vecka nu?

• Juliette

Väger förresten 62 nu

Svar på tråden ~ cambridgekuren ~