BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.3
Vår gamla tråd har nu blivit avstängd...
Här kommer den nya
BT-träffs tråden för alla som ska gifta sig under 2006!
Vår gamla tråd har nu blivit avstängd...
Här kommer den nya
BT-träffs tråden för alla som ska gifta sig under 2006!
Hej.
Jag kommer nog inte hinna, tyvärr.
Men jag hoppas att ni andra får trevligt!
Hej,
Här är en bild på min klänning, klicka nedanför bilden på "click here to enlarge this image" så får man se den i helfigur. Hoppas inte min blivande kikar in här (troligtvis inte).
www.bridesave.com/search/index.cfm&product_id=14588
sweety:
den var sååå läcker...
du kommer bli så vacker
Hejsan alla 2006 brudar!
Jag bor i London men kommer faktiskt ned till Stockholm den 20:e-valdigt sent dock!
Vore det mojligt att skjuta fram traffen till den 21:a kl 18.30, jag vore jatteglad om jag kunde traffa 'likasinnade' och prata brollop (fastmannen har liksom trottnat pa amnet lite :)
Angående BT-träffen, vill helst kunna äta något där. Kan man det på Tranan?
Ju fler desto roligare! Vad säger ni andra om att byta kväll till den 21 istället? Annars är det enligt den första listan.
Tranan har sisådär mat så för mig kan vi gära byta ställe.. Vad sägs om Helens på St.Eriksgatan? :D
BT-Träff ONSDAG 21 dec 18.30, Helens krog och bar (st.eriksgatan)
1.Sunshine
2.
3.
4.
5.
BT-Träff tisdag 20 dec kl 18.30
Plats där de serverar kaffe och vin? (Tranan bredvid coffee house by George är ju trevligt.. Vad tycker ni om det? )
1. Sunshine
2. Gable
3. _sus_
4. Junibrud 2006
5. Sweety
6.
7.
Jag kan tyvärr inte komma! Ha så jättetrevligt!
Jä*la skit! Det har dykt upp en massa "saker som måste panikåtgärdas före jul"... Så jag kan varken i morgon eller på onsdag. Tyvärr!
Hej alla,
Jag kan troligtvis komma imorgon (på tisdag), men inte på onsdag. Blir det något??? Och i så fall var? Man behöver inte kunna äta där, jag kan äta innan.
hej brudar. jag kan troligtvis imorgon. räkna med mig.
trist att det är så få som kan..
men det blir fler gånger....
ses i morrn..