BT-träff-Stockholm- 2006 brudar del.3
Vår gamla tråd har nu blivit avstängd...
Här kommer den nya
BT-träffs tråden för alla som ska gifta sig under 2006!
Vår gamla tråd har nu blivit avstängd...
Här kommer den nya
BT-träffs tråden för alla som ska gifta sig under 2006!
Tisdag ok för mig!
Träff tisdag 20 dec kl ??.??
1. Sunshine
2. Gable
3.
Träff tisdag 20 dec kl 18.30 (funkar det?)
Plats där de serverar kaffe ;) och vin? :D
1. Sunshine
2. Gable
3.
Plats där de serverar kaffe och vin?
1. Sunshine
2. Gable
3. _sus_
4.
5.
6.
kom igen brudar.. ni hinner :D :D :D
Efter lite puff från Sunshine kanske kanske kanske jag tittar förbi på tisdag...! Om jag får...
1. Sunshine
2. Gable
3. _sus_
4. Junibrud 2006
5.
6.
Låter kul! Ska försöka komma!
Plats där de serverar kaffe och vin?
1. Sunshine
2. Gable
3. _sus_
4. Junibrud 2006
5. Sweety
6.
Åh vad härligt med en tråd med stockholmstjejer. Själv ska jag gifta mig i juli (han friade den 3:e dec) så allt är ganska nytt än.
Ska gifta mig i Växjö (min hembygd) men träffar gärna folk här uppe.
Lät mysigt på tisdag, tyvärr har jobbet STORT julbord den dagen på Dalarö Skans.
Men hakar gärna på nästa gång.
Kul!
Hej tjejer!
Ganska ny här!
Var ska ni träffas? Jag kanske hinner komma förbi en sväng (om man får).
Vi har mkt nyligen börjat planera vårt bröllop och som det ser ut nu så gifter vi oss i juni 2006. Lite sress panik får jag!!
Tjoho, nu har min klänning kommit! Den beställde jag över nätet. Allt blev superbra. Jag är nöjd. Ni andra som har klänningar redan, lämnar man in klänningen för pressning/strykning nu på en gång eller väntar man till innan bröllopet? Den är lite skrynklig för att den legat nerpackad.
Zita - skriv upp dig på listan. Du och alla andra är hjärtligt välkomna! Vart vi ska träffas vet nog ingen. Har nån nåt bra tips?
God morgon på er alla!
friedchen & Zita - välkomna till oss :)
Som Gable sa det är bara att dyka in, skriv upp er på listan alla är välkomna med på våra träffar, ju fler desto roligare :D
Sweety, vad roligt!!! Bild? ;)
Hmm min var ju också lite småskrynklig men har rätat ut sig en del nu eftersom den är upphängd. Dock så kommer jag innan dagen D att lämna in den för strykning/pressning innan bröllopet
BT-Träff tisdag 20 dec kl 18.30
Plats där de serverar kaffe och vin? (Tranan bredvid coffee house by George är ju trevligt.. Vad tycker ni om det? )
1. Sunshine
2. Gable
3. _sus_
4. Junibrud 2006
5. Sweety
6.
7.