• vixen not a tramp

+*+*+rimslott+*+*+

Förra året hade vi det så trevligt i vårat rimslott, som är en lite finare variant av rimstuga!

Så välkomna alla med paket som vill ha rim, och ni med talang för vers! Alla andra är naturligtvis också välkomna.

Väl mött i rimslottet!

• Svar på tråden +*+*+rimslott+*+*+
  • vixen not a tramp

Känns som att du har satt ribban Jupiter, och det är nog få som rimmar i din liga. Men jag förstår att du känner dig ensam!
    Vi får väl utlysa ett battle mellan några som försöker axla din mantel. Hm, hm *fundera fundera*

"battle of the rim-nissar" (blivande rim prinsessor)

Är nu utlyst, försök bräcka Jupiter om ni kan!!! Kom och rimma! HBorde förresten vara krav på att om man fått ett rim så ska man rimma på en anann klapp oxå, så det blir som en rimkedja...hm hm får utvedcla det där kanske..´

Keep up the good work Jupiter, DU VET att du är uppskattad!

• Jupiter2

Den idéen var ju super! Den som fått ett rim hjälper någon annan att rimma! Och kom inte och säg att ALLA mina rim här har varit bra! Kom igen och gör ett försök! Det är ju ingen som skrattar här, det är bara kul att fler vill hjälpa till...
    Nu ska jag faktiskt Luciamysa med lite pepparkakor, så jag återkommer nån annan gång när jag känner mig "rimmig"! Ha det gött!

• Meeela

Hahahhaa! Jag har fått flera rim av Jupiter betyder det att jag skulle behöva rimma lika många själv??? Jag har ju inga poetiska talanger själv! Men man måste väl försöka iaf! Tur att ingen vet vem man är för då skulle man ju skämmas ögonen ur sig!!!

• Meeela

Oj glömde tacka föra rimmet jag fick!!! Den där om morgonrocken den här gången!!! Tusen och åter Tusen TACK!!!

Ingen nej ingen gillar jag så bra som dejj!!! Jupiter

Ingen är i din klass här!!! Iaf ingen som vågar visa det!!

• Meeela

Eeeh liite blyygt här nu...

Skall sätta in ett amatör rim här nu

Hemligt hade skrivit att hon hade köpt grytunderlägg till sin mamma!

Ett litet försök....

Nu skall du i din lya
    en liten sak förnya.
    På denna skall du sätta
    det som oss skall mätta.

Slutet blev kanske lite dåligt men jag måste ju betala min "pant"

• Swiss!

well done meela! jag sitter här och klurar jag...:)

• Lojna

Har inte läst igenom hela tråden, så det kanske redan finns ett rim på denna...
    En popcornmaskin till blivande svåger och svägerska. De har renoverat vinden till en hemmabio och behöver ha lite popcorn-os för den rätta känslan! :)

• Hemligt ( fast inte längre)

Tack Meeela, den var kanonbra.

• Hemligt ( fast inte längre)

du kanske kan sätta ihop nåt till 6st whiskeyglas oxå, du var ju jätte duktig på det här.

• Meeela

Tack för berömmet! Den var mitt första rim! Har tyvärr inget rim på lager nu men jag lovar att fundera!!! O Jupiter2 kanske hittar på nåt riktigt fint när hon har tid!!!

Svar på tråden +*+*+rimslott+*+*+