+*+*+rimslott+*+*+
Hejsan alla!
Här finns några bra sidor med många olika julrim! Läs, njut och längta till julen!
www.julrim.nu
www.rimstugan.se
www2.hemsida.net/vby/julrim/julrim.asp
Hejsan alla!
Här finns några bra sidor med många olika julrim! Läs, njut och längta till julen!
www.julrim.nu
www.rimstugan.se
www2.hemsida.net/vby/julrim/julrim.asp
Filt:
Kopierad från rimstugan.se!
Sriven av Tobias
På vintern när folk sitter och fryser,
och de som är förkylda nyser,
då sitter du med denna och myser
Finns också rimm om hemmalagad glögg men jag kan ju inte börja kopiera andras! Jag rekommenderar verligen denna sida!
Roligt med julstämmning!
Jupiter2
Du e ju helt super! Önskar att man hade fått dendär gåvan att rimma!
Nån mer som har köpt julklappar som vill ha rim till dem? Den här tråden är så super! Härrliga jul!
Hejsan! Jag ska köpa ett spel till mina småssyskon 8-13 år! Någon som har ett härrligt rim till nåt sånt??? Tack på förhand
*puffar*
Ingen som har något rim på hjärnan?
Tack Jupiter2!!!
Det där passar precis till barn i den åldern som kan bli lite sura när de förlorar! Tack en en gång!!! Du kan verklignen det här du!!!
Hejsa alla glada rimmare!
Vi har köpt en bok (största skratt boken) till min blivandes syster i julklapp som tack för att hon knäppte våra förlovningsfoton. Har någon nåt smart och roligt rim till denna?
Vore glad om det kom med i rimmet att vi tackar för att hon fotade oss! Hon är så duktig!
Tack Jupiter2! Den där passar verkligen bra!!! Jag är hel nöjd!!!
Har köpt en slipmaskin och en morgonrock till min älskling. Någon som har nåt rim till dessa?
Hahahhaa! Jag har fått flera rim av Jupiter betyder det att jag skulle behöva rimma lika många själv??? Jag har ju inga poetiska talanger själv! Men man måste väl försöka iaf!
Tur att ingen vet vem man är för då skulle man ju skämmas ögonen ur sig!!!
Oj glömde tacka föra rimmet jag fick!!! Den där om morgonrocken den här gången!!! Tusen och åter Tusen TACK!!!
Ingen nej ingen gillar jag så bra som dejj!!! Jupiter
Ingen är i din klass här!!! Iaf ingen som vågar visa det!!
Eeeh liite blyygt här nu...
Skall sätta in ett amatör rim här nu
Hemligt hade skrivit att hon hade köpt grytunderlägg till sin mamma!
Ett litet försök....
Nu skall du i din lya
en liten sak förnya.
På denna skall du sätta
det som oss skall mätta.
Slutet blev kanske lite dåligt men jag måste ju betala min "pant"
Tack för berömmet! Den var mitt första rim! Har tyvärr inget rim på lager nu men jag lovar att fundera!!! O Jupiter2 kanske hittar på nåt riktigt fint när hon har tid!!!
princess_edition
Duktigt!!! Vad bra att andra oxå vågar pröva sina talanger!!! Vi har ju kommit igång riktit bra här i vårt rimsslott!!! Kuul!!