Blondera slingor hemma?
Är det någon som provat att blondera slingor hemma med hjälp av en sån där "pensel" som finns med i vissa slingpaket? Funkar det, eller blir det fult?
Är det någon som provat att blondera slingor hemma med hjälp av en sån där "pensel" som finns med i vissa slingpaket? Funkar det, eller blir det fult?
Jag använder poly blonde, extra ljusa slingor...har gjort på mig själv 10 ggr kanske plus på flera kompisar...blir alltid bra! iaf om man vill ha riktigt ljusa slingor...o dom blir inte gula, som är så fult =)
o där är det ju en vanlig pensel med..! men du kanske menar dom där som det går reklam för nu, där man gör "ränder" i håret? =)
Jag brukar använda hätta, men det är lite jobbigt för jag har så långt hår! Har inte sett reklamen, bara sett det på olika paket. Orade mej mest för att det skulle bli fläckigt med pensel!! Men det låter ju bra då!
jag gör egna slingor. jag använde senast ett lóreal paket minns inte vad de heter. men man fick en slags borste med. enkelt och fint! alltså ingen hetta. har man långt och tjockt hår rekommenderar jag inte hetta. sliter som bara den...
Fixar man att göra med pensel själv utan hjälp kanske?
är du inte "van" så kanske det vore bra med hjälp. men är du pysslig klarar man det själv..
Går det att fylla i utväxt med en sån?
jo gör det väl? är du helblonderad nu? för då vet ja inte hur snyggt det blir....
men har du utväxta slingor går det bra. bara göra om. gör nya...
Jag ska ju "bara" fylla i utväxten, så det låter som det går bra!
Det är väl smala slingor det blir??