Rugbytjej
Det följer inte med någon bruksanvändning men det står på tuben hur man ska använda de =) jag var oxå lite osäker hur man skulle använde de ibörjan men jag frågade tjejerna i bt o de hjälpte mig =)
såhär avnänder jag mina produkter:
Morgonen
1. Tvätta två gånger efter varandra med anti bac wash, behövs endast (Ärtmycket/lite)
2. Spraya En dusch i ansiktet med Multiactive toner, låt torka. Fast jag bruka spraya på min hand o sen klappa in i ansikte.
3.Smörja in med oil control
Natten
1.Tvätta två gånger efter varandra med anti bac wash, behövs endast (Ärtmycket/lite)
2.Smörja in Medicated clearing gel på finn eller akne området (TUNT LAGER). Du ska ej använda multiv aktiva toner eller oil lotion när du använder medicated clearing gel.
Jag har läst här i bt att man ska ha uppehåll 2-3 dagar när man använder medicated clearing gel, eftersom den e stark, men när jag var på min ansiktbehandling o frågade så sa de att man kunde använda varje natt. Och det står ju inte på tuben att man ska ha uppehåll så jag vet inte.
Om du ska ha uppehåll så ska du använda multicv active toner o oli lotion på natten oxå som vanligt.
Gentle Cream Exfoliant, 2 gånger i vecka, låt sitta 10 min.
Anti-bac cooling masque 1 gång i vecka, låt sitta 15 min.
När jag använder min antibac har min hud blivit torrare så ibland använder jag bara på natten o sen på morronen tvätta jag bara ansikte med vatten. Men du får prova dig fram och lycka till nu med dina nya produkter :)
kram