• Tissa

Nu har vi gift oss! bilder!

Hejsan! Nu har vi gift oss och det var en sån underbar dag så det går inte att beskriva med ord! Hela dagen var som en saga En underbar daga där sessan får sin stiliga prins till slut! hihhi

jag/vi e såå lyckliga! Det var den bästa dagen ivåra liv! åhhh Ska berätta om hela dagen sen när det finns mer tid
    Kika gärna in i mitt galleri och kika på några bilder jag lagt in så länge! Där kommer att komma flera!
    Även på vår hemsida sen osså!

Massor me kramar Fru Andersson

www.familjeliv.se/krypin/fru_andersson/galleri.php

• Svar på tråden Nu har vi gift oss! bilder!
  • grabbens_fialotta

Vänta .... sitter och suktar efter JUST den!! Cinderella store??

• Tissa

grabbens_fialotta

Jepp! En dion kopia! hihi

Tack för alla gratulationer allihopa!

Kram

• - Jenny -

Ni var super fina båda två!!

Grattis!!

• Molle80

Guuud snäckan!!! Vad vacker du var!!! NI är ju som skapta för varandra!!! Urläckra!!! ** GRATTISKRAMAR ***

• maria73

Vad fina ni är (din klänning är supervacker:)och vad lyckliga ni ser ut!!! Grattis!!!!
    Har följt din o Johannas dialog i en annnan tråd (angående fotograf-håller precis på att anlita fotograf inför vårt bröllop nästa sommar- vilken djungel!). Vad tyckte ni om Jons arbete? Är ni nöjda? Och om man får fråga, vad betalade ni för ert fotopkt o vad innehöll det?
    Tack på förhand!

• grabbens_fialotta

Tissan.. vill ha vill ha!!!!

Hur gick det att beställa.. minns att jag läst nån tidigare tråd om dig.. har du kvar länken??

• Tissa

maria73

Vi är kanon nöjda med jon! han var så rolig & lätt att "jobba" med Jätte bra! Anledningen till att det kommer ta 2 veckor för att få fotona är för att han ska till England och göra ett jobbb där. Vi bet. allt som allt 5500 kr tror jag för 10 fotorullar 70% med färg & 30 % svartvita.

grabbens_fialotta

För mej gick det kanon!Best. i god tid innan bröllopet hihi Lycka till!

Har lagt in nån bilder till i mitt galleri!

• Tissa

Tack för alla komplimanger och gratulationer tjejer! hihihi Kul att höra

kram kram på er

• Lina & Gustav

underbart fina festprogram.. gjort själva eller beställt?

• Tissa

Lina & Gustav

Tackar! Min man har gjort allt själv på data

• Keri

Grattis Fia! Ni var jättefina :) Det skall bli kul att se bilder på er hemsida sedan också.

Blir det någon bröllopsresa?

• Tissa

skogstoka

Tack så jätte mkt gumman! Ja till Thailand nästa år! wieee! kram

Svar på tråden Nu har vi gift oss! bilder!