• Tissa

Nu har vi gift oss! bilder!

Hejsan! Nu har vi gift oss och det var en sån underbar dag så det går inte att beskriva med ord! Hela dagen var som en saga En underbar daga där sessan får sin stiliga prins till slut! hihhi

jag/vi e såå lyckliga! Det var den bästa dagen ivåra liv! åhhh Ska berätta om hela dagen sen när det finns mer tid
    Kika gärna in i mitt galleri och kika på några bilder jag lagt in så länge! Där kommer att komma flera!
    Även på vår hemsida sen osså!

Massor me kramar Fru Andersson

www.familjeliv.se/krypin/fru_andersson/galleri.php

• Svar på tråden Nu har vi gift oss! bilder!
  • SimbaBimba

Jättefina bilder, det syns att ni hade en underbara dag. Lycka till med allt!

• Tissa

Tack så jätte mkt tjejer! Best. min brudbukett och kavajblommorna från Eg-blomman på Trianglen. Allt blev ca 1400 kr. Blev super nöjd! Dem var såå fina! Brudbuketten har hållt sej bra fortf. hihi Den e så fin

Håret gjorde jag hos Filiz och makeupen på mojlife Blev jätte nöjd med allt!
    Klänningen satt lite för löst...ser jag nu i efterhand...den unde spänt den mer..men men hehe Åh ska bli så skoj när fotografens bilder kommer.
    Väntar på fler bilder som våra vänner tagit. Sen ska vi lämna in våra engågnskameror ossså 10 st! hihhi

• bride no1

Grattis!! Vilket otroligt fint par ni är.. Tack för att du delar med dig av er toppen dag!! Grattis än en gång å lycka til i framtiden!! Vj Johanna/ Bride no 1

• Tissa

**Tusen tack**

Kram Fru Andersson

Kommer lägga in fler biler då & då...

Sen ska vi även snart lägga in på vår hemsida.

www.fiaochtompa.com

• Midsommardagsbruden

Stort grattis till Er båda!!!
    Vá härligt att det blev en sån underbar dag! Skickar dig en stor kram!

• tjollan

Vilken stilig karl du har! Nästan lika vacker som min..
    Ni passar ihop på bilden så ni passar säkerligen ihop i lvet och så. Lycka till.

• Tissa

Midsommardagsbruden

Tack så jätte mkt vännen! Det kommer att komma in bilder sen på hemsidan du får kika in emellanåt

tjollan

Hhihi tackar

• Sanasol

Grattis! Ni var verkligen jättefina! :)

• fazerina

Vad fina ni var! Och jättefina festprogram hade ni också, vilket typsnitt har ni använt?

• grabbens_fialotta

Vackert.. underbar klänning.. verkligen.. sitter och suktar efter en liknande!!
    GRATTIS!!

Svar på tråden Nu har vi gift oss! bilder!