• Tissa

Nu har vi gift oss! bilder!

Hejsan! Nu har vi gift oss och det var en sån underbar dag så det går inte att beskriva med ord! Hela dagen var som en saga En underbar daga där sessan får sin stiliga prins till slut! hihhi

jag/vi e såå lyckliga! Det var den bästa dagen ivåra liv! åhhh Ska berätta om hela dagen sen när det finns mer tid
    Kika gärna in i mitt galleri och kika på några bilder jag lagt in så länge! Där kommer att komma flera!
    Även på vår hemsida sen osså!

Massor me kramar Fru Andersson

www.familjeliv.se/krypin/fru_andersson/galleri.php

• Svar på tråden Nu har vi gift oss! bilder!
  • Tissa

puffar ingen som vill titta? hehe

• Sommaren2006

JO JAG, jag har väntat på bilder ifrån er bröllop... har sett din fina brudklänning förut.

Och jag måste säga att ni var urtjusiga!!!!
    STORT GRATTIS och Lycka till!

• ~emma~

Grattis!!! :) Vad fina ni var, och vilken underbar bukett!

• Sommaren2006

Väntar med spänning på fler bilder...

• Skrutthumlan

Jätte mycket grattis!

Kram Skrutthumlan

• Tissa

hihii Tack så jätte mkt! Det kommer ta ca 2 veckor innan vi får våra proffesionella bilder från vår fotograf. Vi kommer lägga in dem på vår hemdsida sen Men jag kommer lägga in fler sen på FL.

• hjartat73

Tissa ni var jättefina

Vad kostade din brudbukett och var köpte du den? Jag vill ha en sådan kompakt brudbukett...fast annan färg.

Kramar

• Swedie

oooh, jag har väntat på bilder hela helgen!! :D åååh så fina ni var, som en dröm :) :)

Var gjorde du ditt hår och din make up?

• missp

Var köpte du din fina klänning?

• Ofelily

GRATTIS!!!

Har också väntat med spänning på era bilder! Förstod att du skulle vara snabb med att lägga ut dem Och ni var sååå himla vackra och fina!!!

Tack för titten och lycka till i äktenskapet!!

Svar på tråden Nu har vi gift oss! bilder!