• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • chili32

En intressant länk..jag har målet att gå ner 10 kg till sommaren. Är en 1.70. Och väger 74 kg. Puh..har aldrig vägt så mycket men men nu är det dags att ta tag i detta och gå ner. Har kört GI och viktväktarna men jag tappar motivation när jag inte går ner så fort i början. Har tidigare kört Cambridge Kuren och gick ner 8kg. Men sedan av medicinska orsaker gick jag upp alla kilon och lite till Min pojkvän gick ner 10 kg med CC. Och han håller sin vikt trots att han har börjat äta normalt. Jag funderar på att börja med det igen för att snabbt få resultat 2-3 veckor och sedan gå över till kombinerad Cambridge med GI eller Viktväktarna. Har nån här kört Cambridge Kuren. Kul å höra era erfarenheter och peppa varandra

• tvillingsjäl

Hej allihopa!! Jag är tillbaka!!
    hur är det med alla? Själv är jag förkyld med ont i halsen...men jag är ju iaf förlovad nu!!!!
    Vi har haft det underbart!! Däremot har jag inte shoppat så mycke..hittade helt enkelt inte så mycke vilket är konstigt med tanke på hur mycket vi har sprungit på stan!!! 9 timmar i fredags å typ 5-6 i lördags!!! Men vi har ätit gott å myst!! Kände mig lämpligt svullen igår när vi kom hem..var ju förbi våra föräldrar å visade ringarna så där blev det ju fika...men dom blev glada! Dom hade väl misstänkt det lite förstås!!!

Nu i veckan går vi tillbaka till GI för oj så mycke bättre man mår!!!! Hur har det gått för alla härinne i helgen då??

• Jessie76

Förlååt att jag missade å gå in här igår - hade glömt att det var skyltsöndag här... Men jag var och promenixade hela dagen så det får väl räknas

Hur har ni det annars då? Grattis TS!!

• sweet saint

jESSIE76:
    fÖRLÅT FÖR IGÅR!!!! VÅRAT INTERNET FUNKAR INTE HEMMA, SÅ JAG KOM INTE IN..
    MEN JAG GICK UT IAF SOM VI SA!!

Tvillingsjäl:
    Heeeej!
    Har faktiskt skänkt en o annan tanke till er ihelgen..
    STORT GRATTIS!!!!!!
    Jag kan tänka mig att det var mycket folk på stan... Löning och skyltning under samma helg...

Helgen har varit ok för mig.. med jag ska skärpa mig ytterligare ett steg.. Ska äta mycket sallad denna vecka!!

• sweet saint

Jag var och provade lite nya underkläder igår.. Lite inför julen ni vet..
    vad roligt det skulle vara att överrakska mannen med lite fina röda sexiga underkläder om man lyckas gå ner lite!!

• tvillingsjäl

Tack så mycke tjejer!!

Jo det var MASSOR med folk! jobbigt! Skönt att komma hem till lilla Piteå...

Samma för mig i veckan...mycke sallad kan jag lova...idag ska jag sluta lite tidigare för jag å sambon ska kolla på lite nya juldekorationer...det är ju sååå mysigt med lite julpynt hemma å vi har så lite av det!

• sweet saint

ja.. det är jättemysigt!
    Man vet bara inte var man ksa börja..

Mindre än en månad kvar till julen!!!
    *längtar*

• tvillingsjäl

Jag längtar oxå till julen..äälskar jul!! fast jag blev ju inte direkt klar med julklapparna när jag var till Sthlm....hittade åt pappa iaf å han brukar ju vara svår att hitta nåt riktigt bra till!!

Men jag vill ju gärna ha lite mer snö!!

• Meddelande borttaget
  • sweet saint

jag tror inte att du behöver vara orolig för snön... det kommer!! Lite fördröjning bara.
    En lite fråga bara.. har du tänkt att avstå från lussebullar iår?
    Det är en svaghet värre än allt för mig och vet inte hur jag ska klara av och inte vräka i mig som jag brukar...
    Fick 2 stora påsar igår avv min mans farmor... GUDOMLIGA!!!!!
    Tog det första steget och la in dem i frysen, men fan.... vi har ju micro...
    VAD ska man göra??

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg