• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

ah, jag har inte akt skidor pa 15 ar tror jag.. jag gick grundskolan sist det hande..
    Jag aaalskar att aka skidor.. ta med sig lite varm choklad och ge sig ut pa en langfardstur!!!!
    Da snackar man mysfaktor!!!!!!!! mullenu!

Min mysfaktor nu pa vintern ar att tidigt ga och simma med klassisk musik som spelas pa lag niva i simhallen.. Det far duga!!

Kan ni tanka er.. bara 1 manad kvar till julen...
    hjalp! Julklappar.. vad ska man kopa?/
    Har ni na tips pa vad man kan ge till sin alskling??

• tvillingsjäl

Jag tävlingsåkte skidor ett tag...innan jag började spela fotboll..som jag sen gjorde i 12 år, tills jag blev skadad...det var då jag la på mig en massa kilon...

Förra året åkte vi en del å då tappade jag 3 kilo på kort tid...då är vi inte direkt ute på tur med choklad..men det är ju sååå mysigt på vintern!!! Vi kör ju skoter båda två så det gjorde vi oxå..gjorde upp en brasa en vacker vår-vinter dag å grillade korv å drack choklad!

Ja...svårt att fatta att det snart är jul!!!! Vet inte heller vad jag ska ge älsklingen..svårt....vi har iaf sagt att det inte får bli fööör dyra grejer eftersom vi åker till Cypern i Maj!

• sweet saint

mmmm.mums vad mysigt!!!!!
    saknar det!!!

Da har du ju en super bra grund kondition!!!!
    muy bien!!!! Som sagt, att bo hogt upp i landet har sina oslagbara sidor!!!

Jag har gett min "man" ett armband for ca 450kr som en present, sen har jag gett honom en ring i juklapp tidigare ar! Det har han blivit jatteglad over aven om han sagt att han inte tycker om sant "krafs".. Han trodde att allt maste vara i rodguld och blankt, men det finns ju massor av matta silverfargade manssmycken som han inte tankt pa. Han trodde ocksa att det skulle se lite feminint, men nar han fick se dem sa... han tar aldrig av sig grejjerna!! Det ar ju bra och relativt billiga klappar, om du vill ha ett tips.

sjalv vet jag inte alls.. total idetorka!!!!!
    Hade tankt att ge honom en supersnygg gra rock frn H&M, men den kostar 900:- saa det far nog vanta.. maste komma ifatt 2manaders ekonomi forst!! Nat for 4-500kr.. kanske!?

• tvillingsjäl

Ja det är bra att ha vinter när det ändå måste vara vinter...

Ja jag har ganska lätt att träna upp kondisen antar jag..framförallt har jag träningsvana..har tränat hela mitt liv...

Det lät som jättebra presenter!! Vet inte om min sambo skulle gilla smycken..fast han äälskar sin förlovningsring!
    Lite dyrt kanske med 900:- men det finns säkert nåt annat fint klädesplagg att hitta för runt 500!? Det blir nog nåt sånt åt min "gubbe"

Simma är såå skönt..det brukar vi försöka göra på vintern oxå..fast inte så tidigt på morgonen...

• sweet saint

Hallå!!

Jag är sååå glad!!!
    Pratade med en kompis igår som är ganska överviktig.. Hon har kört med vv i ca 2 månader nu och lyckats gå ner 17 kg!!!!!
    hon var sååå glad och taggad på att fortsätta!!!!!! Hon vill gå ner ytterligare 6kg innan jul och det kommer hon att lyckas med!!! Sen ska vi börja träna tillsammans!!!!
    Så himla glad!!!!

För mig går det också bra nu.. har hittat tillbax från en mindre svacka med både mat och motion!!

• tvillingsjäl

Wow!! Vad kul!!! Vad roligt för henne!!! Nu får hon ju verkligen bränsle till att fortsätta kampen neråt! 17 kilo är mycke!!!

Kul att höra att det går bra för dig oxå!! Man FÅR svackor förr eller senare, men det går ju över! För mig går det bra, cyklade 45 minuter före frukost idag..börjar jobba typ nu...

• sweet saint

härligt!!
    Min motion igag blen rask promenad i en timme. Helt ok!
    Dagens mat är thai soppa, smörgås till frukost och middan vet jag inte riktigt ännu, men det kommer att vara en bra dag idag också!

Jag har 2,5 timme kvar på jobbet och det känns som lääänge!!! One of these days you know...

• lilla-Angelina

Sweet saint
    Var i Dalarna ä du från?Jag bor i Stockholm men ä fr Boring Ville(Borlänge)

• sweet saint

Från början Mockfjärd, men flyttade sedan till Falun för gymnasiet... Har dock inte bott där sen 98...

• lilla-Angelina

Går inge bra för min diet Träningen går bra men tycker bara jag blir fetare o fetare...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg